Vi setter kursen mot Øksfjord!

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Fredag og helg!  Og i dag skal vi ut på tur, helgetur til Øksfjord for å besøke svigerforeldre.  Jeg tenkte det kunne være greit å opplyse om disse helgeplanene, for Øksfjord er jo et lite tettsted i Loppa kommune i Finnmark, og har vel ikke så ofte besøk av kjendiser og bloggere og influensere, så da tenker jeg nok det blir stas når bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no ankommer sent fredag kveld, og skal oppholde seg i Øksfjord både lørdag og søndag før vi returnerer hjem til bloggerens fasjonable hjemsted Bardu på mandag.  Så da er herved bloggerens ankomst annonsert.  Det blir spennende dager for Øksfjord, og sikkert også for meg.  Jeg er spent på hvilken velkomst man får når man kommer til et slikt lite tettsted:)

Øksfjord er forresten admimistrasjonssenter i Loppa kommune i Finnmark, og ifølge han google så hadde Øksfjord 473 innbyggere per 1. januar 2021.  Det er butikk på stedet, er åpnet ny pub/kafe, og jeg har planer om å besøke begge disse lokalitetene under mitt besøk. Jeg gleder meg til trivelig helg i Øksfjord, og kanskje blir det en tur opp på Øksfjordfjellet.  Det er en flott fjelltur, og den kan du lese mer om her.

Dette blir forresten første langtur med nye el-bilen vår, og vi er jo selvsagt spente på om vi kommer frem.  Jo, vi gjør nok det.  Er faktisk mange ladestasjoner oppover, og vi tar nok en liten stopp på veien for å lade og spise litt, så det går nok bra.  Det blir en flott tur i nybilen.  Den er så fin og flott og komfortabel og romslig at det er en fryd å kjøre bil.  Jeg kommer ikke helt på hva slags type bil det er, men om det er noen representanter fra bilfirmaer som liker bloggen min, og kan tenke seg annonsesamarbeid, så kan det fort være at jeg kommer på bilnavnet og kan lage innlegg og fortelle hvor fantastisk flott det er å kjøre akkurat dette prakteksemplaret av en bil.  Merkelig nok husker jeg registreringsnummeret, ED74068, så da klarer sikkert bilfirmaer finne ut hvilken bil jeg har, og hvis de da fører dette bilmerket, kan de jo bare komme med et tilbud om annonsesamarbeid som jeg umulig kan avslå.  Bare det er nok tusenlapper involvert, så blir vi nok enige:)

Ble plutselig mye prat om annonse, reklame og penger, og det er fort gjort for en blogger å bli avledet av slike ting, men det var jo Øksfjord-tur jeg jo drev og blogget om, og skal si litt mer om det….

Ladestasoner eller ej – det er uansett flott å ta en stopp på Gildetun oppe på Kvænangsfjellet.  Fra Kvænangsfjellet fortsetter man nordover til Burfjord, og i Langfjordbotn svinger man av hovedveien som går inn til Alta, og følger veien ut til Øksfjord:)

Jeg håper vi får fint vær til helga.  Øksfjord er et spesielt vakkert sted når sola skinner, og det er varmt og fint.  Da er det kjempefint å gå langs havet og lufte magen…..ehhh….hunden:)

Det er vel ikke mye som slår Øksfjord eller Nord-Norge i fint vær og midnattsol!  Det er kort og vakkert!!

Da er det bare å pakke i bilen og gjøre seg klar.  Øksfjord!  Here comes bloggeren som en gang har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Gled dere!  Ha en god helg:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

BARATTI//SILVERO vase Sølv//CHLEO armstol Sennepsgul//SPACE

2 kommentarer
    1. Jeg har familie i Burfjord også. 🙂 Heldig du som får dra til Øksfjord. Før tunnelen kan du se over fjorden. Der er det en bitteliten hytte og noen hustufter, der er min mor fra. Skognes heter det, ingen andre hus der. De måtte bruke båt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg