Mere rampenissestreker fra den lureste nissen!!!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

I dag blir det mere rampenissestreker i allansverden.  Jeg skal vise frem noen pek som rampenissen har pleid å bedrive i bloggerboligen i adventstida.  Jeg har allerede vist frem noen pek, noen litt uskyldige, som du kan lese mer om her, og så noen andre der det har gått fullstendig over styr med pekene til rampenissen, og jeg er mer i tvil om jeg skal anbefale dere å klikke her for å se disse pekene.  Men uansett, i dag skal jeg bare vise dere koselige rampenissepek fra rampenissen, ingenting til skrekk og advarsel, bare koselige rampenissestreker.  Rampenissen er tross alt en blid og koselig liten nisse:)

Og rampenissen liker å leke, som for eksempel å leke astronaut.

Lite ante jeg at rampenissen også er en slik friluftsnisse som plutselig kan finne på å gå ut og leke ute i snøen, men det vet jeg altså nå.  Hvis han da egentlig ikke søkte ut for å ta seg en røyk.  Han er og forblir tross alt en rampenisse!

Nisser er glade i dyr.  Og rampenissen også glad i dyr, og han er glad i melk:)

Mye kan skje i nattens mulm og mørke, og før man vet ordet av det har rampenissene ordnet tivoli med karusell.  Se også:  https://www.facebook.com/allan.kristensen.984/videos/888189441680210

Zipline!!!

Man burde vel egentlig skjønne at når man får servert kake av en rampenisse, så er kaka…….

…….egentlig en svamp!

Tid for julebad:)

Så får det være nok rampenissestreker for i dag og for denne jula.  Jeg kan jo ikke bare ha rampenissestreker på bloggen min, jeg må jo andre ting også, og det blir det i morgen, noe annet altså, sikkert noe tull og tøys og fjas, men ikke mere rampenissestreker!

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

St.Tropez//theBalm//Catrice//CLEAN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg