Det går rett til himmels:)

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Vi går i gang med andre uke i august.  Det begynner å bli litt mørkere ute om kveldene her vi bor oppe i nord, men det er koselig med litt mørke om kveldene også.  Første uke i august har vært en fantastisk uke for allansverden.  Blogginnleggene har vært av usedvanlig høy kvalitet, jeg har hatt høyere besøkstall på bloggen enn på lenge, jeg har offentliggjort min nylansering, min hjemmeside allansverden.no, med en tematisk klikkbar oversikt over alle mine blogginnlegg, og fremtiden for allansverden ser kort og godt rosenrød ut.  The future’s so bright I’ve got to wear shades var det visst en sang som en gang het, den passer bra å nynne på i dag i allansverden:)  De siste seks dagene har jeg faktisk vært inne blant topp 20 hver dag på topplista til blogg.no, i går på søndag helt oppe på 10. plass!  Det må jeg si meg fantastisk godt fornøyd med:)  Det går rett til himmels ser det ut til!  Måtte det bare fortsette!  Det er nesten så man kan miste all bakkekontakt – men jeg er sikker på at slike gode plasseringer for bloggen min bare vil gjøre meg godt:)  Takk til alle dere som er innom bloggen og bidrar til gode besøkstall:)

Målet mitt med allansverden er å nå bloggetoppen, altså å bli nr. 1 på topplista til blogg.no, og ellers ha så gode besøkstall på bloggen at jeg kan tjene meg steinrik på reklame.  Og når jeg har tjent min første million har jeg tidligere sagt at jeg skal spandere en berlinerbolle på alle dere som har besøkt allansverden og bidratt til rikdommen, og det med spandering av berlinerbolle kan du jo lese mer om her.  Jeg har altså høye mål med allansverdenl.  Du vil kanskje si at det er umulig å oppnå dette, og jeg vil egentlig si akkurat det samme.  Det kommer jeg ikke til å oppnå.  Det er umulig.  Men samtidig vet jeg at det umulige er ikke umulig – det tar bare litt lenger tid.  Så jeg setter meg dette “hårete” målet, å bli nr. 1, men kanskje kommer jeg lenger enn jeg ville gjort om jeg ikke hadde satt meg et så høyt og umulig mål, så får vi se. Dere må foreløpig vente med berlinerbollen, men den kommer kanskje, bare dere venter lenge nok:)

I uka som kommer blir det masse kjempespennende innlegg i allansverden.  Det skal handle om mat og molter, fjellturer og friluftsliv og sykling, for å nevne noe, og høres ikke det fantastisk spennende ut, så vet ikke jeg.  Det er veldig hyggelig om du kommer på besøk til allansverden, og ikke minst, om du klikker på reklamen inne på bloggen min, og enda bedre, kjøper noe av det du har klikket på, helst alt.  Da blir det snart berlinerboller! Ha en flott uke:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg