Paradise Hotel!!!! Skal, skal ikke, skal, skal ikke….?

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er hyggelig å kunne gi folket det folket vil ha, og det var jo nettopp det jeg gjorde i et innlegg for noen dager siden, og det kan innlegget kan du jo lese her.  På bakgrunn av besøkstallene og kommentarene etter dette innlegget, er det ingen tvil om at også bloggleserne mine likte dette innlegget, forståelig nok, ettersom innlegget var av svært høy kvalitet både litterært og visuelt sett.  Jeg fikk en kommentar fra en ivrig og trofast bloggleser som lurte på om det allerede nevnte innlegget var oppvarming til deltakelse i Paradise Hotel, ettersom de fleste influensere jo har vært innom her.  Og det er klart at når veldig mange prominente influensere jo faktisk har vært innom Paradise Hotel, så er det klart at spørsmålet om Paradise Hotel-deltakelse er noe jeg også må ta stilling til. Jeg har jo som kjent vært helt oppe på en 8. plass på topplista til blogg.no.

Paradise Hotel!!!!  Skal?  Skal ikke?  Skal?  Skal ikke?  Jeg sitter i tenkeboksen, og jeg tenker.  Og etter hvert kommer jeg nok frem til en avgjørelse.  Det er mange ting som gjør at jeg kunne tenke meg å delta på Paradise Hotel.  Det vil være hyggelig å omgås andre unge, veltrente, vakre mennesker i badebukse og bikini på et luksushotell i Mexico.  Jeg vil tenke at jeg ville passet godt inn der, adskillig bedre enn som grunnskolelærer på en liten plass langt oppe i det kalde og grisgrendte Nord-Norge, slik min status er pr. i dag, dessverre.  Så er det vel åpen bar og annet, og fri tilgang til det som måtte være tilgjengelig både natt og dag i mange dager og uker, og også dette er noe som vil tiltale meg og noe som jeg helt sikkert vil kunne håndtere, på en eller annen måte.😊  Og så blir man vel filmet og kommer på tv, og det er jo bra for en influenser med publisitet, så det vil også være bra for allansverden vil jeg tenke!  Absolutt mye bra med en eventuell Paradise Hotel-deltakelse.  Det finnes dog et aber med hele greia.  Alt man gjør blir filmet, det kommer på tv, og også konemor pleier å se på tv, og det gjør at jeg er litt i tvil om en Paradise Hotel-deltakelse vil være bra for meg.  Ja, jeg tenker fortsatt og skal vel etter hvert bestemme meg for om jeg skal klikke på linken på det der bildet over, eller om jeg skal la det være.  Vi får se.  Gi meg gjerne gode råd!  Det er en viktig, men vanskelig avgjørelse å ta på egen hånd!

Håper dere alle har en fin dag😊  Hyggelig at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

SACHAJUAN//Joico//Paul Mitchell//Toppik

2 kommentarer
    1. Du har jo alltids farmen og 71° nord og ta etterpå. For og avslutte med skal vi danse 🤔🤔🤔 så det er bare og kjøre på med paradise….viktig og få frem bloggen i forkant av disse andre programmene som har et eldre publikum. Kan jo ikke ta paradise til slutt 😆😆😆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg