Slik lager du Rocky Road-sjokoladekonfekt:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Fytterakkern så godt!  Jeg har smakt på denne sjokoladekonfekten som kalles Rocky Road.  Og det er bare en ting å si, og det har jeg allerede sagt, men det er så godt at jeg like så godt sier det enda en gang.  Fytterakkern så godt!!!

Rocky Road er sånn amerikansk sjokoladekonfekt.  Den består gjerne av sjokolade som blandes med det man måtte like av kjeks, sjokolader, nøtter, marshmallows og eventuelt annet rart.  Svenskjævlar også?  Nei, kanskje ikke Svenskjævlar, tror kanskje ikke sånn salmiakklakris vil passe i lag med sjokoladen i en konfekt, men det går sikkert an å prøve.  Jeg har imidlertid laget Rocky Road sjokoladekonfekt med andre deilige saker og ting.  Nysgjerrig nå kanskje?  Men det går helt fint, for nå skal jeg faktisk vise hvordan du kan lage denne deilig gode sjokoladekonfekten.  Slik lager du Rocky Road.

Du trenger litt sånn forskjellige saker og ting, lyg og mørk sjokolade, peanøtter, dumle og marshmallows.

Start med å brekke sjokoladen i biter og ha oppi en skål.

Smelt sjokoladen.  Det tar et par minutter hvis man setter den inn i mikroen.

Pakk ut dumle-sjokoladen og del bitene i to eller tre eller noe sånt.

Ha de oppdelte dumle-bitene oppi skåla med smeltet sjokolade.

Ha så ca. 200 gram peanøtter oppi sjokoladeblandingen…

Ha til slutt oppi marshmallows…

Rør godt rundt…

Hell så denne salige blandingen over på en kakeform med bakepapir.

Fordel herligheten fint utover kakeforma…

Perfekt!!!

Sett så kakeforma på et kaldt sted slik at sjokoladen stivner.  Kan godt stå til neste dag.  Og da ser det slik ut:)

Nå er det bare å dele Rocky Road’en i små biter og legge i kakeboks eller spise opp alt sammen med en gang.  Vi la i kakeboks, i alle fall noe:)

Nå blir det Rocky Road-sjokoladekonfekt til jul.  Det er bare å glede seg:)  Og det gjør jeg til gagns!  Kakeboksen med Rocky Road er plassert i matboden i kjelleren.  Jeg skal ta meg noen turer å passe på den fremover i adventstida, for å sjekke at alt står bra til:)

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om julemat og julesnadder:  https://allansverden.no/page-55/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ehee….Nei, Allan, det er SÅNN du lager Humpete Vei;
      https://vibbedille.blogg.no/vibbedille-sin-rocky-road-gratis-gottevott.html

      Nei, eg skal ikkje innvadere kommentarfeltet ditt, eller det gjorde eg jo…! Ups!
      Salte peanøtter er eg sikker på er godt….alle mine nøtter er uten salt…! Har sett de som har salt sild opp i, det er eg overbevist om at er godt, men da hadde ikkje min andre halvpart spist det…

      Men ok! Kos deg med Rocky Road og ha ei god jul!

      Vibbedille 🙂

      1. Takk for det! Ja, humpete vei var nå et bra navn hehe:) Så du hadde litt forskjellig oppi. Tror vi må prøve å lage flere ganger og teste ut litt forskjellig. Spennende! Ha en god jul du også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg