Fytterakkern for noen sterke svenskjævlar!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

I dag skal det handle om svenskjævlar, og det er sterke saker!  Det er skikkelig sterke sider, for å si det mildt.  Og jeg liker i utgangspunktet sterke saker, så da når jeg fikk høre om disse svenskjævlarne, så måtte jeg bare teste de ut.  Og det er ikke bare sterke saker, svenskjævlarna, det er også salte greier, fryktelig salte greier.  En svenskjævlar er nemlig et sånt stykke lakris; for å være mer presis lakris- og salmiakkrem dekket av salmiakklakris og salmiakk, og det er kanskje verdens aller salteste godteri?  

Og det kan jeg like, salte greier altså.  Jeg elsker lakris, og jeg elsker salt lakris, og jeg er ganske så sikker på at svinaktig salt lakris vil være kjempegodt, og vel så det.  Men det er bare en måte å finne det ut på.  Jeg må smake!!

Jeg får tak i et glass med svenskjævlar, og jeg får vann i munnen bare ved synet av innholdet.  Fyttirakkern det ser godt ut, og det ser salt ut!!

Hvor salt er det?  Jeg åpner glasset og plukker ut en godbit dekket med salt.  Fører herligheten til munnen, åpner munnen og inn går den, svenskjævlarn.

Når jeg vanligvis skal smake på nye spennende ting, så lar jeg det nye gode hvile litt på tunga før jeg ruller det rundt i hele munnen.  Jeg spisser munnen og slurper inn litt luft som blander seg med det som er i munnen for da å lettere kunne merke om jeg kan identifisere lukten eller smaken av for eksempel friske eller modne bær, kjenne sødmepreg fra for eksempel plomme og sviske med duft av kaffe og fuktig skogbunn, eller eventuelt kjenne syrlighet eller friskhet som løfter og balanserer smaksinntrykket.  Med en svenskjævlar inne i munnen merkes absolutt ingenting av denslags.  Her er overhode ingen smak av friske bær, eller modne bær for den saks skyld. Snarere tvert i mot!  Her er derimot saltsmak!  Å, fytterakkern den er salt den svenskjævlarn!  Den er noe så infernalsk salt!!!  Svenskjævlar er det salteste godteriet jeg noensinne har smakt, og jeg har smakt på mye, sterkt, også mye forskjellig salt godteri.  Det må bli terningkast 6 hva gjelder saltsmak, og terningkast 6 hva gjelder hvor godt det er.  For det er virkelig godt. Nydelige, salte svenskjævlar, kjempegod salmiakklakris!  Men dette er ikke noe godteri man bare hugger inn på med.  Det holder med en eller to, og så er det greit med en liten pause, så salt er det, før man tar en eller to til.  Sånn sett kan man ha et glass svenskjævlar ganske lenge faktisk.  Man kan antakelig ha det over flere dager, og sånn er det vel ikke med alt godteri.  Men svenskjævler er så salt, og godt, at tunga og munnen og ganen har godt av en liten pause mellom hver bit eller to, ellers kan det bli litt vel mye!  Men for all del!  Tommel opp for Svenskjævlar!!!

Jeg anbefaler alle å prøve en skikkelig svenskjævlar!!!  Dette er dog ikke godteri for sarte sjeler.  Sarte sjeler kan holde seg til Freia melkesjokolade og lakrisbåter eller noe sånt, og gamle sarte sjeler foretrekker sikkert kamferdrops.  Men for oss andre salmiakklakris-elskere er svenskjævlar virkelig tingen.  Prøv da vel;)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg