Spennende repriser i allansverden i dag!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

GASP//Gorilla Wear//GASP//GASP

I dag er blir det reprise i allansverden, og det er kjempespennende greier, for da kan man lese gamle blogginnlegg på nytt igjen, og kanskje oppdage nye spennende sider ved de gamle blogginnleggene.  Husk, stor litteratur av de gamle mesterne kan gjerne leses flere ganger, og i vår moderne tid, endatil postmoderne tid og det som verre er, kan det være greit å sjekke ut om blogginnlegg bør leses flere ganger.  Det skulle jeg ville tro, i alle fall hvis det er tale om blogginnlegg fra en blogger som har vært helt oppe på 8. plass på topplista til blogg.no.

Når det ser som mørket ut, og det er ingen verdens ting å blogge om, og det er like før det blir en dag uten et nytt blogginnlegg, da kan man redde seg unna ved å blogge om ingenting, eller så kan man lage en kåring av et eller annet, eller teste noe, gjerne noe godt å spise.  Jeg har hatt mange kåringer og tester på blogginnleggene mine, og det er jo absolutt verdt å ta en reprise på noen av disse, for hadde faktisk ikke så mye annet å blogge om i dag, og det er kanskje ikke et sunnhetstegn for en blogg når man må ha reprise-innlegg av tidligere innlegg om kåringer og tester.  Men, men….noe må man da fylle et blogginnlegg med.  Jeg har forresten ennå ikke hatt en kåring av mine fineste hatter og hodeplagg, men det kan godt hende at det kommer etterhvert.  Det kan bli mye å glede seg til fremover i allansverden!

Da setter vi gang med reprisen!  Vet dere forresten hvem som er den kuleste nissen i Liveien 5?  Jeg har selvsagt hatt en rangering av alle nissene våre som dukker opp i jula.  Det er en hel del av dem, noen kjøpt på diverse butikker, andre hjemmelagde.  Men hvem er den kuleste av alle sammen?  There can be only one!!!  Og nå trodde dere sikkert det var jeg selv som var den kuleste nissen, men jeg er faktisk bare på 6. plass, tro det eller ej.  Les innlegg om “Hvem er den kuleste nissen i Liveien 5?”

Fra jul over til sommer.  Og sommer er festivaltid!!!  Og det er dritvær, kaldt, regn og man vasser gjerne rundt i gjørme og fryser og hører på musikk.  Men kan vel også være bra vær på festivaler, har jeg hørt andre si.  Jeg har selvsagt kåret beste musikkfestival.  Det kan du lese mer om på innlegget:  “Kåring av den beste musikkfestivalen”

Det er vel en ting som jeg er ganske sikker på at alle dere har lurt på, og det er hvilken konfektbit i Kong Haakon-konfekteska som er den beste.  Jeg har selvsagt hatt en kåring av beste kong Haakon-konfekt der jeg systematisk og vitenskapelig har gått gjennom alle sjokoladene og smakene og rangert disse.  Det skulle da vel bare mangle.  Her kan du lese innlegget om “Hvilke Kong Haakon-konfektbiter er de beste”?

Jeg liker spesielt godt å foreta slike kåringer og tester av is, sjokolade og denslags.  Og det kommer sikkert flere slike etterhvert – gled dere:)  Men det får holde med reprise for i dag.  Må spare på reprisene til senere også, slik at jeg ikke bruker opp alt på en gang, men kan fylle flere innlegg med reprise.  Det er viktig å tenke litt strategisk fremover:)

Håper dere alle får en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

RMS Beauty//Proraso//Briogeo//Makeup Revolution

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg