Takk og pris for Melodi Grand Prix!

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

Takk og pris for Melodi Grand Prix!  Det betyr at jeg får noe å blogge om de fire neste lørdagene fremover, for det har vært litt mye fjas på bloggen min i det siste, og det blir det gjerne når man egentlig ikke har noe å blogge om, men bare fyller bloggen med fjas slik at det kan være et eller annet der så man kan fylle på med reklame og sope inn reklamepenger.  Og virkelig ille har det vært de siste dagene idet jeg har måttet arrangere kakeansiktskonkurranse over tre dager for å fylle bloggen med et eller annet fjas eller møl!  Men nå blir det andre boller!  Og det betyr faktisk ikke at jeg skal presentere en matrett som jeg har for vane å gjøre veldig ofte på denne bloggen.  Nei, når jeg skriver at nå blir det andre boller, så betyr det at det blir en forandring, til det bedre, er i alle fall planen.  For nå er det tid for Melodi Grand Prix faktisk, og da kan jeg lage mgp-blogginnlegg, i alle fall en gang i uka de neste ukene fremover ettersom det nå er tre lørdager fremover med delfinaler før finalen går lørdag 4. februar.  Og takk og pris for mgp.  Da kan det bli litt substans, litt fornuftig innhold i disse blogginnleggene mine, om ikke annet så en gang i uka.  Det er da noe!  Litt i alle fall!

Melodi Grand Prix 2023 blir den 61. utgaven av Melodi Grand Prix, som jo er Norges nasjonale uttak til Eurovision Song Contest.  Og vinneren av mgp får da altså representere Norge i Eurovision Song Contest i Liverpool i Storbritannia i mai en gang når den tid kommer.  Det blir spennende å se hvem som vinner den norske mgp-finalen og får representere Norge i årets Eurovision.  I år består MGP av tre delfinaler, der de tre artistene som får flest stemmer går videre til finalen i Trondheim Spektrum lørdag februar, og da har vi altså ni artister som skal konkurrere om å bli nr. 1 og således bli sendt til den store finalen i Liverpool.  Jeg skal selvsagt lage blogginnlegg hver lørdag fremover og gi terningkast og anmelde alle låtene i delfinalene og finalen, slik at jeg som o stor prominent toppblogger og influenser kan komme med mine anbefalinger og gi gode råd til folket hvem de bør stemme frem til norsk finale og til Eurovision.  Folket hørte forresten ikke på rådene til den o store prominente toppbloggeren i fjor da Subwoolfer vant mpg, og det kan du lese mer om her.  Følgelig vant vi heller ikke den internasjonale finalen når folket altså skal være vrang og ikke høre etter.  Jeg håper folket er mer lydhør for gode råd i år.  Og gode råd, det skal de få, allerede i morgen.  Da skal jeg anmelde og gi terningkast til de syv første låtene vi får høre i morgendagens første delfinale.  Det kan være at terningen lander på en 6’er slik at det blir vakre hyllester av nydelige, vakre låter, men det kan også være at terningen lander på en 1’er slik at det blir fæle, ekle radbrekkinger av lovende forsøk på å lage en sang eller en melodi, men der en ikke helt fikk det til, slik jeg vurderer det.

Vi får se i morgen.  Det er bare å gå inn på allansverden i morgen og se hvem dere bør stemme på.  Jeg har faktisk hørt alle sangene på anlegget i bilen på vei til jobb flere ganger denne uka, så jeg har min anbefaling klar hvem som bør gå til finalen.  Og blant alt mølet i første delfinale er det er faktisk en kanonlåt, for å si det mildt.  Dessverre blir det et par radbrekkinger også.  Det blir ikke vakkert å lese!  Men det må til.  Det gjør seg med en radbrekking i ny og ne.  Vi høres i morgen da:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Melodi Grand Prix:  https://allansverden.no/page-11/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

St.Tropez//theBalm//Catrice//CLEAN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg