Verdens beste fiskeboller!!!

Reklame | Elskling.no, Tannrevel og Gymgrossisten

I dag skal det handle om verdens beste fiskeboller i allansverden.  Og det betyr selvsagt at det skal handle om Vesteraalens fiskeboller, for disse fiskebollene er så utvilsomt verdens beste fiskeboller.  Og det er forresten ikke noe jeg har fått betalt for å si, jeg mener det faktisk uten å ha fått så mye som rødt øre fra de som produserer disse fiskebollene.  Og hvorfor skulle jeg så si det?  Burde jeg ikke bare ha ventet med å si det inntil Vesteraalens fiskeboller hadde sponset meg og betalt meg for å si det?  Jo, jeg burde kanskje ha ventet.  Dette var kanskje litt overilt, men jeg hadde liksom ikke noe annet å blogge om i dag, så derfor kunne jeg vel liksågodt blogge om verdens beste fiskeboller, altså disse fra Vesterålen, for jeg mener faktisk det at disse fiskebollene er verdens beste, og når en influenser av mitt kaliber uttaler noe slikt, så er de herved også det, verdens beste altså, disse fiskebollene fra Vesteraalen med sin litt særpregede deilige smak og konsistens.

Vesteraalens fiskeboller består av hyse og torsk, melk, vann, potetstivelse, salt, og krydder nedlagt i fiskekraft, og fiskebollene kommer i den tradisjonsrike grønne hermetikkboksen som den alltid har kommet i.  Det er i blåbyen Sortland i Vesterålen det skjer.  Her har hermetikk og fiskeboller vært produsert i over 100 år, og fabrikken “Vesteraalen” leverte faktisk forsyninger for Roald Amundsen da han la ut på ekspedisjon gjennom Nordøstpassasjen i årene 1918-1922, og også i dag leverer altså fabrikken fiskeboller til det norske folk og bloggere:)

Alle liker Vesteraalens fiskeboller, herunder Roald Amundsen, vanlige, alminnelige mennekser, prominente bloggere, barn, samt katter.

Og det beste med Vesteraalens fiskeboller!!  Ja, hva er så det?  Jo, det er faktisk prisen.  På Rema 1000 kjøpte vi en boks til drøyt 20 kroner for litt siden.  Man trenger bare i tillegg noen poteter, karri-krydder, eventuelt litt bacon, så har man en kjempegod middag til en billig liten penge.  Det er ikke dumt i disse dager med høye renter, generelt sett høye matvarepriser og vanvittige strøm-priser.  Da kan det også være greit med en boks med Vesteraalens fiskeboller med litt tilbehør, så har man en kjempegod og billig middag.  Og det er ikke dumt, heller ikke for en prominent toppblogger, for da kan den o store prominente toppbloggeren spare penger på middag, og heller bruke penger på dyre champagner og eksklusive skjønnhetsprodukter.  Genialt med Vesteraalens fiskeboller!  Anbefales!!

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her hvis du er kommersiell aktør og interessert i et sponsorsamarbeid med allansverden:)

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

GASP//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg