Verdens beste flammelampe med bluetooth-høyttaler!!!

Reklame | Gymgrossisten og Jollyroom

SPRI//Abilica//Abilica//Gymstick

Det er onsdag!  Vi er kommet midt inn i uka allerede, og i dag blir det selvsagt lillelørdagsgrøt til middag.  Det passer jo så fint.  Onsdag er lillelørdag, og lørdag er liksom risengrynsgrøt-dagen og da må det nesten bli lillelørdagsgrøt på en onsdag:)  Klikk her hvis du vil se hvordan du kan lage lillelørdagsgrøt.  Det er ikke så vanskelig.  Jeg er sikker på at alle og enhver kan få det til:)

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise frem et produkt som jeg kan anbefale for dere:)  Dette er en kombinert bluetooth-høyttaler og flammelampe.  Dere ser den på bildet under:

DecoTech

Lampa kan forresten kjøpes ved å klikke på bilder over og følge linken:)  Vi har en slik oppe på hytteleiligheta vår på månetoppen, og vi liker den veldig godt.  Bruker den både inne og ute på altanen.  Blir bra lyd, god nok lyd for meg i massevis, og så er det enkelt å koble til mobilen slik at jeg kan spille av favorittsangene mine fra spotify.  Og om kvelden når det blir mørkt i stua eller på altanen, er det kjempefint å sette på en rolig låt og skru på flammelampa.  Blir skikkelig koselig stemning!  Livet lever!!

Alle burde hatt seg en flammelampe, med bluetooth-høyttaler.  Er must for den som liker hygge, god stemning og atmosfære, med musikk til.  Løp og kjøp…eh….klikk og kjøp (der oppe på det derre svære lampebildet).  Ha en fin onsdag:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg