Vi går inn i en begivenhetsrik uke!!!

Reklame | Gymgrossisten og Kitchentime

Gorilla Wear//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er mandag!  Det er siste uke før sommerferie, så det er ikke blåmandag.  Det er egentlig ok med mandag i dag, greit å komme i gang med uka, så vi kommer oss til fredag og sommerferie:)  Here we go!  Uka som har gått har forresten vært en kjempespennende uke der jeg har blogget om veldig mye forskjellig rart, egentlig alt mulig mellom himmel og jord, sånn rent konkret alt fra trampolinetriks til snabelsko.  Jeg fortsetter med det i uka som kommer.  Det blir innlegg om mye forskjellig rart i allansverden, en total mange på rød tråd med andre ord, en salig blanding av alt mulig rart, bortsett fra ingenting.  Jeg kommer ikke til å blogge om ingenting denne uka heller, slik jeg har gjort noen ganger før.  Det blir et innhold på innleggene, og det er vel kanskje greit nok det.

I morgen skal dere få oppskrift på noe skikkelig godt å spise.  Gled dere!  Det blir noe sunt, men som også er litt usunt.  Hvis det går opp et lys for noen hva dette kan være, blir jeg mektig imponert.  Det er ikke oreokake.  Den er vel stort sett bare usunn, dessverre!  På torsdag er det sankthansaften.  Det skal markeres i allansverden, med en sankthans-spesial:)  Så tar jeg jo sommerferie på fredag, og da er det sikkert mange som lurer på hva en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no skal gjøre i ferien, bortsett fra å blogge, så det skal jeg fortelle litt om, siden jeg antar veldig mange er veldig nysgjerrige på akkurat dette!  Jeg skal også denne uka fortelle om en skikkelig fin tur ut i skog og mark, som den villmarkens sønn jeg jo ikke er, og så skal jeg komme med litt samfunns-og sivilisasjonskritikk i et innlegg mot slutten av uka.  Spennende, ikke sant?

Håper dere alle får en fin uke!  Hyggelig om du besøker bloggen min en gang i blant:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Helios//Funktion//Rosti Mepal//Gense

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg