Klarer jeg å blogge bare litt til?

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel, Elskling.no, Gina Tricot og Blivakker

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg streiket i allansverden i går, og streiken og bakgrunnen for hele greia kan du lese mer om her eller der.  Men nå har jeg avsluttet streiken, og streiken har gitt resultater!!!  Fantastiske resutater!!!!!!!  For nå blir det mer penger og kanskje rikdom og kanapeer og champagne og røde løpere og bloggerleilighet i Bjørvika og en liten bloggervilla på Frogner.  Jeg gleder meg til det som skal skje fremover.  Jeg tenker jeg må fortelle dere mer om dette senere i uka.

Ellers nærmer jeg meg litt av et jubileum.  Torsdag 27. oktober 2022 er det akkurat, nøyaktig ett år siden allansverden.blogg.no så dagens lys.  Jeg har altså snart ettårsjubileum for bloggen min, og det er litt vanvittig å tenke på at jeg har drevet på og blogget et helt år, altså 365 dager, og ikke bare har jeg blogget et helt år, men jeg har blogget om et eller annet rart hver eneste dag gjennom dette året.  Ikke en dag har altså gått uten at jeg har skrevet et blogginnlegg.  Og jeg må jo bare holde på frem til 27. oktober også slik at jeg kan holde stor bursdagsfest for allansverden.  Ikke mange dager igjen – dette skal jeg klare!!!

Uka som nå kommer starter med mandag, og det er jo i dag det, og det er selvsagt blåmandag.  Det kan ikke være annet!  Kan det vel?  Nei, det kan det ikke.  Mandag er blåmandag, vi er midt i oktober, en mørk høstmåned, og det er jobb, og det er blåmandag.  That’s it!

I allansverden skal jeg spise kake denne uka.  Det er en litt rar kake.  Er den god?  Vi får se.  Ja, dere har helt rett.  Jeg har vel ikke så mye spennende å blogge om for tiden, som vanlig, og da må man bruke de anledninger som byr seg til å lage blogginnlegg, som for eksempel hvis man spiser kake.  Og kakespising blir det en eller annen dag på bloggen min.  Så skal jeg også gå tur i skog og mark!  Ja, hva gjør man vel ikke, og hva utsetter man seg selv ikke for, bare for å få noe å blogge om, og en tur i skog og mark er perfekt hvis man ikke har noe å blogge om, for da kan man jo skrive og skryte av hvor glad man er til å ferdes i skog og mark og hvor gøy det er nå om høsten når regner høljer ned og tåka ligger dypt nede i fjellene.  Jeg tar meg en fjelltur i allansverden – det blir blogginnlegg av slikt, en eller annen gang i løpet av uka som kommer.  Det blir vel sikkert noe annet rart også i allansverden.  Den som venter får se!

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

 

John Masters Organics//ID Hair//Sebastian//Orofluido//Alterna//Wella SP

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg