Drittuke i vente!!!!!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Drittuke i vente, intet mer, intet mindre.  En skikkelig drittuke har startet i dag, og verre skal det bli.  Det kommer til å bli trist og leit å være meg fremover.  Jeg har allerede begynt å nynne på  “Være trist”-sangen, fra Karius og Baktus, og Lars Kilevolds “Livet er for kjipt”, bare for å komme i rett modus…

Når det derimot gjelder allansverden, går det så det suser!  August har vært en fantastisk måned for bloggen min.  Besøkstallene har vært svært gode, og jeg har mer eller mindre etablert meg inne på topp 20 på topplista til blogg.no med ca. 500 bloggbesøk pr. dag, eller mer.  Det er helt aldeles fantastisk.  Og en stor takk til dere som er innom bloggen min og bidratt til de gode besøkstallene.  Er de gode plasseringene bare et blaff, eller er de gode plasseringene noe varig, og et fundament for en videre klatring helt opp til toppen?  Det er jo ikke helt godt å si, men det er helt åpenbart at det vil gjøre meg veldig godt å ligge høyt oppe på denne topplista, og jeg tør nesten ikke tenke på hva som vil skje hvis jeg en gang skulle oppnå en høyere plassering enn en 8. plass som er foreløpig personlig rekord for allansverden.  Nei, det skal jeg la ligge og ikke tenke for mye på.  Man må ikke begynne å sveve over skyene for tidlig heller:)

Det kommer til å inntreffe en trist hendelse denne uka som kommer til å påvirke innholdet på et blogginnlegg min en av de neste dagene.  Men det kan sikkert være greit.  Nå har det vært så mye tull og tøys og fjas i allansverden over langt tid at nå kan det sikkert være greit med et litt trist innlegg også.  Det kommer i morgen.  Stålsett dere!

Sånn ellers blir det litt forskjellige ting som vil komme på bloggen min denne uka.  Det skal handle litt om mat faktisk, et par dager.  Mat må man jo ha, og kaker.  Fredag kommer det til å bli action i allansverden.  Det kommer til å bli fest, det blir rytmer, det blir mandarinbrus, og det blir gøy.  Men det er først på fredag.  Det er bare mandag i dag.  Det er mange dager til fredag, men det er lov å glede seg, og det er fint å ha noe å glede seg til, et høydepunkt der fremme:)  Jeg skal også gjøre noe jeg ikke kan en dag.  Ja, selv en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no to ganger kan ikke absolutt alt og vet ikke absolutt alt.  En blogger og influenser er i bunn og grunn også et menneske med styrker og svakheter akkurat som dere andre helt vanlige, alminnelige mennesker.  Og en dag skal jeg gjøre noe jeg ikke kan.  Vi får se hvordan det vil gå.  En god eller trist uke er vel aldri komplett uten en test eller en kåring eller en rangering av et eller annet, og jeg skal rangere noe en dag denne uka.  Det blir ikke rangering av trusene mine på nytt, slik jeg har gjort en gang før, og det kan du lese om her, til tross for litt oppgradering av undertøyet siden sist rangering.  Og det blir heller ikke en kåring og rangering av den kuleste nissen i Liveien 5, for det er allerede gjort, og det kan du lese mer om her.  Det blir en rangering av noe annet.

Jeg håper dere alle får en fin uke.  Takk for at du besøker bloggen min, og kom gjerne på bloggbesøk flere ganger.

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Det er ikke alltid greit å være blogger.  Se oversikt over alle mine blogginnlegg som handler om en bloggers hverdag og utfordringer:

https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Proraso//Lumene//Chloé//Briogeo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg