Hipp hipp hurra for den som bursdag har!!

Hipp hipp hurra for den som bursdag har!!!  Og i helga har det vært høy partyføring og bursdagsfeiring tre dager til ende, fra fredag til søndag, for den som bursdag har.  Prominente mennesker feirer jo gjerne bursdag over flere dager, som seg hør og bør, og nå tror selvsagt alle at det er den o store prominente toppbloggeren som har bursdag, noe som faktisk ikke er tilfelle, merkelig nok ettersom det feires tre dager til ende.

Nei, bursdagsfesten i helga har vært for eldste bloggerdatter som har feiret sin 18-årsdag hjemme i bloggervillaen, og det er selvsagt på sin plass med sånn 3-dagers feiring til ende når det er bursdagsfeiring for datter til en slik o stor prominent toppblogger og skjønnhetsblogger og fremtidig bloggkonge som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og som har vunnet priser i Gryxen Awards både i 2021, 2022 og 2023.

Å fylle 18 år er en stor milepæl i livet, og det er masse man kan gjøre nå som man er myndig og som man ikke kunne gjøre før, og man kan gjøre det uten foreldres samtykke, uavhengig av hvor o stor prominent toppblogger ens forelder måtte være!  Ja, det er et viktig skritt inn i voksenlivet å fylle 18.  Man er juridisk sett ansvarlig for sine egne handlinger ved fylte atten, og det følger både rettigheter og plikter med det å være myndig.  Man kan jo også stemme ved valg, faktisk til og med stemme på Rødt være med i Rød Ungdom og finne på sprell:)  Jeg er veldig stolt over den person bloggerdatter er blitt, og jeg håper og tror at hun vil ta gode og fornuftige valg i fremtiden:)

Ja, tenk at for 18 år siden ble jeg pappa til en bitteliten bamse, og i dag er bamsen stor og klar for å følge drømmene sine innenfor musikk, dans og drama:)  

Hipp hipp hurra og gratulerer med dagen til Celine Ariel, som spurte om jeg ikke skulle lage et blogginnlegg om 18-årsdagen hennes i dag, og da måtte jeg jo bare gjøre det:)  Det er jo ikke rart så trendy og kul som denne bloggen er, leses av kule mennesker i alle aldre, inkludert deg som akkurat nå leser dette:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Jeg må innrømme en ting kjære blogglesere.  Jeg lagde dette blogginnlegget i litt sånn full fart, og jeg ser at jeg rekker ikke å legge inn noe reklame på dette blogginnlegget.  Men det skal ikke bli noen uvane.  Jeg kommer sterkere tilbake med masse reklame på bloggen i morgen.  Da får dere lese om robotstøvsugere og hårfjernere igjen, som vanlig;)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg