Hvilken barberhøvel bruker en skjønnhetsblogger?

Reklame | I samarbeid med @bicshaveeu

Det er ikke alltid så lett å være skjønnhetsblogger!  Og det er det som dagens innlegg i allansverden skal handle om, livet som skjønnhetsblogger og hva man skal gjøre for å ta best mulig vare på skjønnheten.  Og dette vet jeg selvsagt alt om, årets skjønnhetsblogger som jeg jo ble kåret til i Gryxen Awards 2023, og jeg kan fortelle dere at skjønnhet kommer selvsagt ikke gratis.  Det er noe som man i første omgang må være født med (kremt, kremt), og så deretter noe som man må ta vare på.  Man kan liksom ikke bare la alt skure og gå!  Nei, man må ta vare på skjønnheten, for eksempel ved å kline ansiktsmaske i fjeset, sånn flaxseed botox mask er bra i så måte, eller så finnes det mange bra kremer man kan påføre trynet for å holde seg ung, og hvis du klikker her, så kan du se noen slike som er skikkelig bra og som gjør at man ikke blir gammel og rynkete.

Som mann må jeg også barbere meg.  Jeg kan liksom ikke bare la skjegget gro.  Nei, jeg vil jo nødig ha et grått og trist skjegg i ansiktet, så da er det bare å finne frem barberhøvelen.  Som skjønnhetsblogger bruker jeg ikke bare hvilken som helst barberhøvel.  Jeg har en personlig favoritt, denne lekre dingsen her:)

Bic Flex 5 Hybrid er et naturlig valg av barberhøvel for en skjønnhetsblogger….se så flott den er:).

 

Bic Flex 5 Hybrid har ett håndtak, ergonomisk og hva mere måtte være, og barberhodene har 5 bevegelige blader og ett presisjonsblad, akkurat hva en skjønnhetsblogger trenger når han skal barbere sitt vakre ansikt….:)

Følg med så skal dere få se hvor bra barberingen blir når jeg anvender min Bic Flex 5 Hybrid……

Her har jeg funnet frem vidunder-redskapet!

Straks klar for å gå i gang….

Bic Flex 5 Hybrid gir meg en effektiv, rask og presis barbering hver eneste gang, er jeg betalt for å si, så da sier jeg det.  Høvelen gir lett over huden og tilpasser seg konturene av fjeset, slik at selv vanskelige områder enkelt barberes.  Og skal jeg være helt ærlig og ikke bry meg om at jeg er sånn til de grader kjøpt og betalt, så skal jeg faktisk innrømme at jeg liker denne barberhøvelen.  Den virker veldig bra og er behagelig å barbere seg med:)  

Se der ja…….

I tillegg til disse brevegelige bladene har Bic Flex 5 Hybrid en fuktende stripe med aloe vera og vitamin E som myker opp huden og reduserer irritasjon.  Ikke mye irritasjon å spore etter nok en vellykket barbering med denne flotte barberhøvelen, snarere lykke og glede og endeløs begeistring!!!  Bare se…..


Og resultatet etter en barbering er som alltid kjempebra……:)

Wow!  Smoooooth eller hva?  Oh yes!!!!!

Alle herremenn som ikke har tenkt å gro helskjegg bør så absolutt sikre seg en Bic Flex 5 Hybrid.  Løp og kjøp, og den finnes både i butikk og på nett her og der hvis du googler “Bic Flex 5 Hybrid”:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote og skjønnhet og sånt:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren som en gang har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg