10 ting som en blogger ikke kan være foruten!

Reklame | Gymgrossisten, Ivieyes og Indiska

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er gøy å være blogger.  Jeg har drevet og blogget en stund nå, har feiret ettårsjubileum, og det kan du lese mer om her, og som blogger erfarer man etterhvert at det er enkelte ting som man trenger å ha.  Noen ting er viktige å ha på plass for å kunne skape gode blogginnlegg, kunne trives med det å være blogger og tilpasse seg bloggerlivsstilen.  Og dette skal jeg fortelle litt om i dag, de tingene vi bloggere trenger.  Her følger 10 ting som en blogger ikke kan være foruten.

  •  En datamaskin

Det sier seg selv at en datamaskin er kjekk å ha når man blogger.  Man kan også bruke en mobiltelefon selvsagt, men jeg foretrekker å skrive blogginnleggene med en pc.

Vi bloggere bruker selvsagt en god del tid foran datamaskiner og digitale skjermer, og jeg har derfor bestemt meg for å begynne med blålysbriller.  Når man bruker mye tid foran digitale skjermer, som jo de fleste av oss gjør i dag, kan dette blålyset fra skjermene være en belastning for øynene, føre til hodepine og i verste fall migrene.  Jeg har noen ganger merket på slike plager når jeg har sittet lenge og blogget for å lage skikkelig gode blogginnlegg med usedvanlig høy språklig og litterær kvalitet, og jeg skal nå begynne og bruke blålysbriller for å se hvilken effekt de kan ha.  Blålysbriller reduserer eksponeringen for blå lysbølger, reduserer dermed hodepine og belastning på øyne, og de skal også bedre søvnkvaliteten.  Under kan du se når jeg “unboxer”, det vil si pakker opp mine nye Ivieyes blålysbriller.  Skikkelig lekre briller om jeg skal si det selv!  De skal brukes mye fremover, og jeg er spent på den helsemessige gevinsten.  Det blir spennende å se.  Følg med på allansverden så skal jeg nevne i noen innlegg fremover hvordan det går:)

  •  Rød løper

Det byr seg få anledninger å gå på rød løper for en blogger som meg, som bor langt unna storbyene der det er premierer og nyåpninger på ting og tang og således flere muligheter for å gå på røde løpere og utøve den litt sånn lukseriøse bloggerlivsstilen.  Dette kan man bøte på ved å skaffe seg sin egen røde løper som man gå rulle ut når man føler for det.  Denne tar heller ikke mye plass når den er rullet sammen – kjempefin å ta med hvis man skal ut og reise og plutselig får lyst til å å sprade litt rundt og føle seg som o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.

  •  Fasjonable sko til å gå på rød løper med

Man kan liksom ikke gå på rød løper i hva som helst.  Man må ha fottøyet i orden, og det bør være Gucci eller noe annet svindyrt!!!

  •  Dress til å gå på rød løper med

Så var det dressen.  En blogger må ha en dress, enten en svindyr en, eller så en rar en for å markere at man er influenser og tør å gå sine egne veier for å skape nye trender.

  •  Champagne-kjøler

En champagne-kjøler er et absolutt must for en toppblogger.  Det er ikke så mye mer å si om den saken.

  •  Vinskap

Og noe må man jo ha for å putte oppi champagne-kjøleren.  Man må ha vinskap med masse deilige, dyre musserende viner, fortrinnsvis champagne og gjerne med påskriften dom perignon.

  •  Kanape

Man kan ikke bare drikke champagne, i alle fall ikke hele tiden.  En blogger trenger også litt mat, fortrinnsvis en kanape.  Dette er muligens verdens beste kanape.  Klikk her hvis du vil de se hvordan du lager den.

  •  Hettegenser med bilde av seg selv

Hvis man har blitt nr. 2 på topplista til blogg.no er det fort gjort å miste all bakkekontakt og bare gå rundt og sole seg i glansen av seg selv, da selvsagt også med en hettegenser med bilde av seg selv på og………

  •  Oppblåsbar krone

……krone!!!  Hvis man er en o stor prominent toppblogger, tar det seg fint ut å gå med krone, i alle fall i egne øyne.  Jeg foretrekker en oppblåsbar krone, for da er den lett å pakke med seg hvis man skal ut og reise, og man vet aldri når det byr seg en anledning å gå med krone, og da er det greit å ha krona lett tilgjengelig:)

Har du disse tingene, kan du starte din egen blogg og du har god sjanse til å bli en o stor prominent toppblogger.  Hvis det er noe du mangler, og du ikke får tak i det heller, ligger du tynt an som prominent toppblogger, og får heller nøye deg med livsstilen til et helt vanlig, ordinært menneske:)

Men uansett vil jeg nå ønske alle og enhver en riktig fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

 

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg