Gratulerer med dagen allansverden.blogg.no!!!

Reklame | Gymgrossisten og Røhnisch

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag skal blir det storstilt feiring i allansverden.  I dag 27. oktober er det på dagen ett år siden bloggen allansverden ble opprettet, og et slikt jubileum kan selvsagt ikke gå upåaktet hen.  Det er bursdag!!  Allansverden fyller ett år, og det må være bursdagskake på bloggen i dag, med lys og fontene!!!

Ett år er altså gått i allansverden.  Og i dagens innlegg skal jeg se litt tilbake på det som har vært, sole meg i glansen av meg selv, og også se litt fremover.  Det er bare å fylle opp champagneglasset….med champagnebrus fra grans selvsagt, og starte feiringen, og hyllesten av meg selv:)

Vi starter med tre ganger hurra for den o store toppbloggeren himself….hurrraaaa hurrraaaa hurrrrrraaaaaaaaaaaa!!!!!

Det begynte som en liten artig ting, en liten spøk da jeg startet denne bloggen.  Jeg var lenge usikker på hva bloggen skulle hete.  Jeg merket meg jo at han Kokkejævelen var en mye omtalt blogger den gang for ett år siden, og jeg tenkte litt på å gå i samme gata og kalle meg lærerjævelen eller bardujævelen, men endte så til slutt opp med allansverden, uvisst av hvilken grunn egentlig, sikkert litt tilfeldig, men slik ble det.  Og 27. oktober 2021 postet jeg mitt første innlegg, og det kan du lese her.

Allansverden ble opprettet på miniblogg.no, men etter få uker ble bloggen min invitert med i blogg.no, Norges største bloggeportal, og jeg begynte allerede da å føle meg litt ovenpå og important, ettersom jeg nå var kommet med i det som jo på mange måter er premier league for oss bloggere, og verre skulle det bli dessverre.  Jeg oppnådde gode plasseringer på topplista til blogg.no, og det kulminerte med en 2. plass 28. august 2022, en plassering som jeg selvsagt måtte kommentere på bloggen, og det kan du lese mer om her.  De gode plasseringene på topplista til blogg.no har så utvilsomt gjort meg godt, har jeg hevdet, men det kan selvsagt diskuteres om jeg er blitt litt vel selvgod og ovenpå når jeg til stadighet referer til meg selv som den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.  Jeg synes ikke det.  Jeg synes bare de gode plasseringene har gjort meg veldig godt:)

1. august 2022 ble forresten mitt domene allansverden.no opprettet, og det kan du lese mer om her.  På forsida til allansverden.no ligger ulike lenker til forskjellige saker og ting jeg driver med, og her ligger også en lenke med blogging, som du kan se her, og når du klikker på blogging får du opp en oversikt over praktisk talt alle blogginnleggene mine, inndelt etter emne.  Fantastiske greier altså!

De siste månedene har allansverden ligget inne på topp 20 på topplista til blogg.no praktisk talt hver dag, ofte inne på topp 10, og mange dager helt oppe i toppen med flere tusen sidevisninger pr. dag.  Hva skjer så fremover med allansverden og blogging og denslags?  Tiden vil gå, men allansverden vil bestå, er planen.  Målet fremover vil være å ha gode besøkstall for allansverden og kunne tiltrekke meg sponsorer, mange og gode sponsorer slik at jeg kan tjene så mye penger at jeg kan si opp min kommunale lærerjobb og bli blogger på heltid og vandre rundt på røde løpere og spise kanapeer og drikke champagnebrus fra grans.  Klikk her hvis du er kommersiell aktør og kan tenke deg å ha et sponsorsamarbeid med allansverden:)

Jeg har forresten signert min første store sponsoravtale ved siden av de avtalene som ligger fast gjennom partnerbloggeravtalen på blogg.no og noen andre mindre saker og ting, og hvis du klikker her, kan du lese mer om signeringen av den nevnte sponsoravtalen.  Dette er avtale som jeg er svært godt fornøyd med, og jeg gleder meg til videre blogging og det som måtte komme.  The future’s so bright I’ve got to wear shades!  Sant nok!  Ting ser bra ut!!

Allansverden fyller altså ett år i dag.  Jeg feirer som nevnt med bursdagskake, og sikkert flere kaker etterpå.  Kanskje blir det snickers-kake.  Ja, hvis du klikker her, kan du se hvordan du lager en delikat, deilig god snickers-kake, i tilfelle du skulle få lyst til å bake deg en kake og bli med på kake-og jubileumsfeiring hvor enn du måtte befinne deg:)

Men hvis du ikke er så glad i snickerskake, kan du også heller lage noe annet kakesnadder.  Det kunne for eksempel være en pavlova, en svensk kladdkake , en koppkake, eller noe annet godt:)

Så skal det altså feires utover dagen, og hele dagen til ende, og vel så det.  Men jeg må vel passe meg så ikke feiringen og hyllesten av den o store prominente toppbloggeren går helt av skaftet.  Det er en dag i morgen også, med nytt blogginnlegg på allansverden, i morgen som alle andre dager!  Bloggeventyret fortsetter.  Jeg er klar for neste kapittel…

Ha en fin dag:)  Hyggelig om du kommer innom bloggen min på besøk:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

 

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

 

2 kommentarer
    1. Vel, gratulerer og lykke til videre. Du har jo en litt annen stil enn meg, men det er bra at du får det til som du vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg