Møt bloggeren, pedagogen, historikeren, businessmannen, myten og legenden;)

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

Gorilla Wear//GASP//GASP//GASP

Det er 1. august 2022!  Det er en stor dag i allansverden!!!!!  Det er tid for nylansering!  Jeg har den store glede å dele med dere trommehvirvel…trommehvirvel…trommehvirvel……noe helt nytt!  Og det er mitt eget domene, allansverden.no

Det er virkelig en merkedag for den prominente toppbloggeren Allan Kristensen i dag!  Bloggeren, som en gang har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, er nå blitt så høy på seg selv, og har begynt å føle seg så important, at han har skaffet seg sitt eget domene på det store internett.  Og et eget domene betyr vel noe sånt som et eget område, en hjemmeside, der bloggeren himself kan legge ut masse info om seg selv, skikkelig skryte-info med andre ord, og dermed sole seg i glansen av seg selv:)  Jeg synes det er helt fantastisk at det finnes slike flotte ting som et eget domene, og det høres skikkelig bra ut også, et eget domene, mitt eget område på det store internett, som bare er mitt og der jeg er sjef og diktator og solkonge og kan gjøre hva jeg vil.  Herlig!  Med opprettelsen av av allansverden.no blir nå bloggen min en del av en større helhet, som en del av mitt eget domene, og det høres bare så flott og fjongt ut hele greia.

Så nå kan dere alle besøke bloggeren, pedagogen, historikeren, businessmannen, myten og legenden på allansverden.no.  Velkommen skal dere være!  Allansverden er altså ikke lenger bare en blogg, det er noe mer, noe større, der bloggen bare er en del av et stort vanvittig Allan-univers:)  Fantastisk!  Det er nesten for godt til å være sant! Men det er det, sant altså! Det har utvilsomt gjort meg godt en gang å ha nådd den derre 8. plassen på den derre topplista;)

Inne på domenet allansverden.no ligger litt forskjellig type info, og dette vil dere se på menylinja øverst oppe til høyre, hvis du bruker pc. På mobil må du klikke på knappen med tre vannrette linjer oppe til høyre på skjermen for å få opp menyen. På menyen ligger blant annet lenker med info. om min “CV” og info “Om meg selv”.  Denne infoen er i første rekke tiltenkt arbeidsgivere som kan være på utkikk etter helt spesielle jobbkandidater til spesielt viktige jobber i samfunnet.  Det kunne for eksempel tenkes at statsminister Jonas Gahr Støre trenger en ny statsråd?  Ja, det vet man jo aldri, og da er det greit at kontaktinfo. og CV til aktuelle kandidater er lett tilgjengelig for statsministeren som jo sikkert er en opptatt mann, og ikke kan bruke all verdens tid på å lete på 180.no etter telefonnummer til aktuelle kandidater og så få disse til å maile sine CV’er.  På allansverden.no kan statsministeren derimot bare gjøre et par klikk, så får han den infoen han trenger, slik at han kan få rett mann og blogger og infuenser til rett statsrådpost:)

På forsida til allansverden.no ligger også en lenke til “nettskole”, og klikker du på disse får du opp info om de nettskolene jeg jobber for, og så er jeg også litt businessmann, og det kan du få vite mer om ved å klikke på “Liveien5butikken” og “Utleie”.  Men kanskje det beste av alt, det mest fantastiske med hele dette domenet, er likevel denne lenken med “blogging”. For klikker du på “blogging”, så får du opp en oversikt over praktisk talt alle blogginnleggene mine, inndelt etter emne!  Fantastisk?  Ja, jeg vet:)

Klikker du nå på for eksempel “friluftsliv” eller “mat”, så får du opp alle blogginnleggene som hører til det emnet du klikker på, og så klikker du bare på det innlegget du vil lese, og vipps så kommer du rett inn i bloggen min på innlegget du har klikket på.  Jeg er imponert over administratoren, myten og legenden som har fikset alt dette!

Så trenger du for eksempel tips til en fin fjelltur, eller har lyst på en oppskrift på noe godt å spise, så er det enkelt å finne frem til denne type innlegg ved å gå til allansverden.no og klikke på “blogging”.  Og oversikten oppdateres selvsagt fortløpende ettersom nye fantastiske kvalitetsblogginnlegg blir publisert!  Besøk gjerne allansverden.no og sjekk ut blogginnleggene mine derfra også ved å velge “blogging” oppe til høyre:)

Jeg postet mitt første blogginnlegg 27. oktober 2021 på miniblogg.no. Det kan dere forresten lese her.  Noen uker senere, 17. november, ble bloggen min overført til blogg.no, Norges største bloggportal, og jeg postet da et innlegg der jeg blant annet kunngjorde mine mål med allansverden, og det innlegget kan dere lese her.  Og målet står fast.  Det er toppen av topplista til blogg.no.  Det er dit jeg vil, og det er der jeg vil være, der oppe på toppen, og så vil jeg tjene meg søkke rik på reklamepenger på bakgrunn av bloggingen, slik at jeg kan sende til min kommunale arbeidsgiver mailen som ligger som en kladd klar til avsending, med følgende tekst:  “Hei, jeg slutter!  Hilsen Allan!”  Så vet jeg en ting, og det er at det er ikke mulig for meg å klare å bli en toppblogger som kan tjene seg steinrik på blogging og reklame, for jeg har ikke så mye spennende å blogge om, og jeg har heller ikke så mye tid å bruke på bloggingen, men så vet jeg også at det umulige er ikke umulig – det tar bare litt lenger tid, så jeg fortsetter bloggingen videre utover høsten.  Kanskje blir det ettårsjubileum for bloggen til høsten, i slutten av oktober?  Jeg satser jo på det, kanskje der høyt oppe helt på toppen av topplista til blogg.no.  Jeg smeller til og sikter mot stjernene….og reklamepengene!!!

Og husk at nå finner du alle mine blogginnlegg inndelt etter emne på domenet allansverden.no.  Ligger masse innlegg der, hundrevis, og flere blir det, så da er det bare å hive seg i blogglesinga og klikking på reklame.

Ha en fin dag:)  Hyggelig om du kommer innom bloggen min på besøk:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg