Hvem er så du Allan?

Gjør meg klar for mitt første blogg-innlegg noen gang.  Spennende!  Hvem er så du Allan?  Kommunalt ansatt lærer og nettlærer for NKI og Campus NooA. Utdannet allmennlærer og har ved siden av hovedfag i historie fra universitetet.  Det betyr at jeg kan smykke med med universitetsgraden eller tittelen cand.philol., men nå satser jeg på å få meg ny fin tittel, blogger og influencer.  Det høres jo fint ut, og er jo litt mer in i tiden enn cand.philol. Jeg har ellers feiret 29-årsdagen mange ganger, er gift og er pappa til to jenter som stadig blir større, og så er jeg jo “husfar” til katten Felix Askeladden og hunden Picasso Kristensen. Mye av fritida mi går nok til familien:) Forøvrig liker jeg å trene og prøve å holde meg i form, og reiser gjerne med familien på bobiltur eller på ski-hytta i Målselv Fjellandsby. Jeg liker også å lage mat og eksperimentere på kjøkkenet, sysle ute i hagen, og så prøver jeg å få tid til å lese litt bøker innimellom.  Ja, og så skal jeg altså begynne å blogge, hvis jeg får tid da, og hvis jeg da egentlig har noe å blogge om, og det vet jeg jo ikke.  Det må kanskje bli litt om livet, veivalg, hverdager og fest, bobil-og hytteturer, hva vi skal ha til middag og denslags.  Spennende, ikke sant? Jeg får legge opp til at veien blir til mens man går (for å tjuvlåne ordene til kunstneren Ferdinand Finne), og så får vi se hvilken vei og retning bloggingen tar:)  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg