12 ting jeg skal gjøre i oktober!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Tiden går – allansverden består, med glans, og vel så det.  Vi nærmer oss oktober.  Ja, i dag er siste dag i september måned, og det betyr at i morgen så er det oktober.  Og siden i dag er siste dag i september så passer det vel bra å legge ut på bloggen min litt om hva jeg skal finne på å gjøre i oktober, altså den måneden som vi nå straks går inn i.  Jeg skal vel finne på noe å gjøre i oktober også.  Noe må jeg gjøre, som å gå på jobb, for jeg trenger pengene, annet gjør jeg fordi det er gøy og livet leker, som å spise ost og kjeks og tapas-oliven og deilige spekepølser en lørdag kveld og skylle ned med litt urtete.  Og til sammen så blir jeg å gjøre 12 ting i oktober, kanskje flere.  Her er i alle fall 12 ting jeg skal gjøre i oktober:

1. Gå på jobb

Det er nødvendighet for jeg trenger jo pengene!  Hadde bare flere av dere mine kjære blogglesere klikket dere inn på reklamen på blogginnleggene mine og kjøpt masse av det som er der på de linkene som da popper opp, så er det jammen ikke sikkert jeg hadde vært nødt til å gå på jobb.  Ja, jeg får jo penger når dere klikker på reklamen.  Life is good når dere klikker på reklamen.  Men altfor mange bare leser blogginnleggene mine og klikker ikke på reklamen og det er trist.  Kanskje noen fikk litt dårlig samvittighet nå fordi de har vært litt dårlige til å klikke på reklamen?  Det kan gjøres godt igjen hvis dere kjøper opptil flere robotstøvsugere Neatsvor X600 Pro og/eller hårfjernere Iviskin IPL G3 og bruker rabattkoden AK15.  Klikk her for å kjøpe Neatsvor X600 Pro, og klikk her for å kjøpe Iviskin IPL G3.  Og husk for guds skyld å bruke rabattkoden AK15.  Det er alfa og omega at dere bruker rabattkoden AK15.

2.  Spise middag

Ja, mat må man ha.  Klikk her for å få mange gode gode middagstips.

3.  Reise bort

Vi bruker litt av bloggpengene og reiser bort en langweekend i begynnelsen av oktober.  Jeg tar med meg bloggerfruen og begge bloggerbarna og så setter vi oss på et fly som etterhvert skal ta oss til et sted et stykke borte.  Det blir spennende!  Klikk her hvis du vil lese blogginnlegg om reiser hit og dit.

4.  Se på “Forræder”

Jeg må selvsagt følge med på “Forræder” på TV2 på fredagskveldene.  Vet du forresten hvem jeg heier på?  Er det de lojale eller er det forræderne?  Følg med i allansverden utover oktober!  Plutselig en dag så avslører jeg det i et forræder-blogginnlegg!!!

5.  Gjøre hagen klar for vinteren

Det er mye som skal gjøres, rake lauv, tømme dammen, bære inn hagemøbler, tømme basseng, plukke bær, gjøre frukttrær klar for vinterlagring, ta ned trampolina og så videre og så videre.  Klikk her for å lese mer om klargjøring av hagen til vinteren.

6.  Spise hockeycrocs

Hockeycrocs er verdens beste godteri!  Nam, nam!  Og jeg skal sikkert spise en hockeycrocs eller to i løpet av oktober.  Men hockeycrocs kommer ikke ferdig til salgs i butikken.  Du må på en måte “lage” hockeycrocs, og hvis du klikker her kan du se hvordan.

7.  Trene

Jeg skriver i dette innlegget at jeg skal trene i oktober måned, så får tiden vise om jeg blir å gjøre det i virkeligheten, eller om det bare blir med “praten”.  Jeg har forresten blogget litt om trening nå og da, og hvis du klikker her, kan de se en oversikt over alle mine blogginnlegg som handler om trening.  Det er ikke så mange blogginnlegg om trening.  Det er ikke bare å få tid til å skrive masse blogginnlegg om trening når man skal faktisk skal trene også, altså sånn i virkeligheten.

8.  Gå en fjelltur eller to

Jeg satser på å gå en fjelltur eller to før vinteren kommer.  Klikk her for å lese om mine fineste fjellturer.

9.  Kjøre bobilen Bob inn på vinterlagring

Ja, det er trist.  Bobilen Bob skal inn på vinterlagring nå i oktober.  Bob er ikke helt fornøyd med det.  Vi henter han ut i mai.  Bob blir glad når vi kommer for å hente han.  Klikk her for å se hva som er lurt å gjøre før man setter bobilen eller campingvogna inn på vinterlagring.

10.  Feire Halloween

Siste dag i oktober er Halloween.  Det skal feires, som seg hør og bør, kanskje med ovnsristede gresskarkjerner og andre godsaker.

11.  Blogge om blåmandager

Det er masse blåmandager også i oktober.  Det skal jeg ikke la gå upåaktet hen.  Blir nok litt blåmandagsblogging også i oktober, som seg hør og bør.

12.  Mase

Jeg har mast fælt i hele september på bloggen min om at dere bør kjøpe robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3, og jeg kommer til å fortsette å mase hver eneste bidige dag gjennom hele oktober.  Og jeg maser selvsagt ikke for å være slem.  Nei, jeg maser fordi jeg er så hellig overbevist om at det er kjempelurt for dere at dere skaffer dere en Neatsvor X600 Pro og en Iviskin IPL G3 fordi dette er skikkelige bra produkter, og selvsagt fordi jeg er kjøpt og betalt for å skrive at det er kjempelurt at dere skaffer dere en Neatsvor X600 Pro og en Iviskin IPL G3 fordi dette er kjempebra produkter.  Men det skjønner dere vel – trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne det.  Men det er et men!  Begge produktene er veldig bra faktisk, helt sant, ikke bare noe skriver fordi jeg er betalt for å skrive det.  Neatsvor X600 Pro er nemlig best i test nesten overalt, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.noog Side2.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Bare klikk på testene og les selv:)

20221109_175935-1200x900

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, og jeg kommer til å si det opptil flere ganger utover oktober.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.

Ha en fin oktober-måned fremover:)  Hyggelig om du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om en bloggers hverdag og utfordringer:  https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg