12 ting jeg skal gjøre i september:)

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag!!  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Ny måned står for tur!  Det er ikke til å unngå.  Tiden går, allansverden består, sånn er det bare.  Og i dag er siste dag i august måned.  De siste minnenene fra sommer og ferietid fra første halvdel av måneden som går mot slutten skal brått viskes bort, og vi går over til en ny måned, september, årets niende måned.  En forferdelig måned fra start til slutt!  Det blir mørkere og kaldere ute stort sett for hver dag som går, og ikke en fridag fra jobb er å skimte på kalenderen uansett hvor nøye jeg leter, og det meste er mørkt og trist og jævli og fælt.  Og når man våkner søndag 1. september, så kan man bare stålsette seg for hva som kommer, dagen etter første september……jo, det er selvsagt 2. september, men det er også en mandag, en jævli blåmandag.  En skikkelig forferdelig blåmandag, akkurat slik som blåmandagene i september skal være!!  Huff, mye surking i dag ved overgang til ny måned, og jeg blir sikkert og surke og syte litt utover september med mye jobbdager og lite fridager, så da vet dere noe jeg skal foreta meg i september.  Forøvrig skal jeg gjøre litt andre ting også i den måneden som står for tur.  Her er 12 ting jeg skal gjøre i september…

1.  Trene

Jeg er jo i gang med “Prosjekt under 50 på mila 2025”, så kan jeg ikke bare sitte i sofaen og spise ost og kjeks og deilige spekepølser og sånt.  Jeg må trene, i alle fall får jeg blogge om at jeg trener så alle kan kommentere hvor sprek jeg er:)

2.  Se på “Forræder” på tv om fredagskveldene

Ny sesong av “Forræder” er i gang i høst.  Jeg heier på forræderne!!  Klikk her for å se en rangering av verdenshistoriens verste forrædere!

3.  Jobbe

Det er ingen vei utenom.  Jeg må jobbe!  Trenger pengene!  Tjener fortsatt for lite på bloggingen for at jeg skal drive på å legge ut en masse fjas og reklame på bloggen på heltid.  Trist at det skal måtte være slik, umåtelig trist, og leit!  Fytterakkern altså!

4.  Blogge om hvor kjedelig det er å jobbe

Så skal jeg vel sikkert blogge om hvor kjedelig det er å jobbe.  Føler jeg er kommet i gang allerede:)

5.  Blogge om blåmandager

Det er ikke en gladmandag å skimte på kalenderen så langt jeg klarer å se.  Så da får jeg heller blogge om blåmandager!  Det kommer ikke til å bli lystig lesning, som seg hør og bør:)

6. Høste epler og kirsebær

Vi har fått en del epler og kirsebær i den arktiske frukthagen vår.  Skal vel plukke ned godsaker, så kanskje blir det eplekake og kirsebærlikør på menyen etterhvert.

241744082_10159282222835901_5244102571086736791_n

7.  Klargjøre hagen for vinteren

Det blir et slit, og det kan du lese mer om her.

8.  Klargjøre bobilen Bob for vinteren

Han vil ikke like det noe særlig, men bobilen Bob må nok på vinterlagring etterhvert.  Han vil neppe like særlig godt å få masse snø på seg heller, så da har han det nok bedre på vinterlagring.  Klikk her for å få tips om hva man bør huske på før man setter bobilen på vinterlagring.

9.  Klage og syte og surke over blåmandager og jobbing og dritvær og annet på facebook-gruppa “klaging og syting”.

Jeg skal ikke bare klage og syte og over blåmandager og annet på bloggen min.  Jeg har også funnet en egen facebook-gruppe med tusenvis av medlemmer som heter “klaging og syting” der man kan klage og syte over det meste.  Blir sikkert å klage og syte over blåmandager der også, kanskje flere dager i forveien:)

20220804_194820-1536x2048

10.  Spise

Uten mat og drikke duger helten ikke, ej heller toppbloggeren:)  Fungerer du også bedre med litt mat innabords, selv om du ikke er prominent toppblogger, så kan du klikke her for å få mange gode tips til hva du kan lage til middag:)

11.  Drikke

Jeg skal ta meg et glass brus og ny og ned.  Det får holde med brus.  Blåmandagene er ille nok som de er!!

12.  Feire bursdag

Ja, så blir det bursdagsfeiring i slutten av måneden, den 29. faktisk!  En meget prominent person har bursdag, faktisk meg selv.  Jeg blir 29 enda en gang, om ikke for hundrende gang, så er det ikke så langt derifra.  Vel, litt langt derifra er det vel, en god del. Blir tross alt bare 56:) Og det blir gøy med bursdagsfeiring, aldri feil med bursdag.  Omsider noe å glede seg til i september.  Ikke bare jobb og blåmandager og surking og klaging og syting.  Artig med en hyggelig ting da:)

Ha en fin september måned fremover:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som en gang for lenge siden har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Nr. 2 på disse testene er sagnomsuste Dyson Supersonic som koster det dobbelte!!

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Hvordan få ren og pen bolig?  Skaff deg robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Den fikser mens du kan sitte i godstolen og slappe av.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg