16. mai – den store festdagen!!!

Reklame | Shopping4net og Gymgrossisten

Wella SP Perfect Hold 300 ml//Pomegranate Hand Cream 50 ml//Canon CLI-526 Black – 4540B001//Touch Of Grey – Hair Color 30 ml Medium

I dag er 16. mai!  Det er dagen før 17. mai, vår grunnlovsdag, og det er den store festdagen!  Det er fotballens festdag med masse bra fotballkamper, det er russens store festdag, og jeg tenkte jeg skulle gjøre 16. mai til den store festdagen i allansverden også. Ok, så er det på tide å gjøre seg klar for fest.  Jeg finner frem allsangboken “Petra”.

Allsangboken “Petra” er perfekt å ha til festlige anledninger.  Det er en gammel bok, men siden den inneholder masse bra drikkeviser mister den aldri sin aktualitet.  Sjekk ut alle øl-låtene:)

Det er bare å rense strupen og stemme i.  Alle kan vel melodien til “Kjerringa med staven”?  Her har den fått ny tekst.  Vi stemmer i….tralalala………

Jeg tenker vi tar et par låter til.  Klar for allsang?  Kom og bli med…..tralalalalalalalal

Gøy med litt allsang ja!  Men ingen fest uten champagne.  Jeg setter den til avkjøling.  Champagne passer til alle anledninger.  “Ved suksess fortjener du den, ved nederlag trenger du den”, skal Winston Churchill en gang ha sagt, om champagne.  Vi trenger den i alle fall på den store festdagen 16. mai, og på champagnefrokost på 17. mai:)

En blogger som har vært nr. 2 på topplista på blogg.no har også vært ung en gang!  Russedressen passer kanskje fortsatt?  Ble bare bilde av fremsida på russedressen.  Var skrevet så mye rart på baksida, fortsatt lesbart.  Jeg tror vi lar det ligge.  Får holde med et bilde av fremsida av russedressen:)

Så er vi vel klar for 16. mai og den store festen!!!  Og for oss som har vært ute en vinternatt før, på fest, og kan denne kunsten, så kan det fort bli at den store festen varer til champagnefrokosten på 17. mai!  Ha en fin 16. mai alle sammen!

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Den sangboka / bildet – tok meg rett tilbake til barneskolen og øving øving øving til 17. maifesten der vi skulle opptre med alle de flotte mai-sangene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg