6 ting jeg skal gjøre i september!

Reklame | Nordic Nest, Babyshop, Nelly og Sephora

Tiden går, allansverden består, og nå går nok en måned mot slutten og en ny måned står for tur. Det er siste dag i august i dag, siste rest av sommer. I morgen er det høst for alle penga, første september i morgen altså. Nå er det sikkert mange av dere kjære blogglesere som lurer fælt på hva den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen skal gjøre i september, og dere trenger ikke lure lenge, for her er 6 ting jeg skal gjøre i september.

1. Blogge om blåmandager.

Det er mange blåmandager i september, ikke en eneste helligdag eller fridag, og det er egentlig ikke med lett hjerte jeg møter den nye måneden.

2. Fjase

Det blir mye fjas på bloggen min i den måneden vi nå går inn i, som vanlig er. Intet nytt å melde med andre ord. Vil du lese gode, seriøse blogginnlegg om samfunnsaktuelle temaer må du bare finne deg en annen blogg å lese. Jeg kan ikke se for meg at det kan komme noe slikt på bloggen min i september heller, men man vet jo aldri?  Kanskje plutselig en dag så skjer det noe…..seriøst…..i allansverden.  Du bør absolutt besøke bloggen min for å sjekke….

3. Mase

Jeg skal fjase i september, som vanlig er, men jeg skal også mase, noe helt aldeles forferdelig. Og jeg skal mase om at dere mine kjære blogglesere må kjøpe dere en robotstøvsuger og en hårfjerner. Jeg kommer til å mase om dette i blogginnleggene mine stort sett hver eneste bidige dag, og jeg jeg håper dere kan stå ut med alt maset, og kjøpe de flotte produktene jeg blir å reklamere for. Jeg er egentlig ikke en masete person, jeg liker ikke å mase, men jeg maser selvsagt fordi jeg får en del penger for hvert produkt som blir solgt med den rabattkoden jeg kommer til å oppgi på bloggen min. Og hva gjør man ikke for penger? Jeg maser!  Jeg er altså truende til litt av hvert bare jeg får penger for det.  Så da vet dere det, også dere andre kommersielle aktører som er litt nysgjerrige på om dere kunne tenke dere å inngå sponsorsamarbeid med allansverden.  Jeg gjør det meste for penger, også masing på bloggen min om at dere mine kjære blogglesere bør litt av hvert slags rart.  Håper dere blir å stå ut med alt maset som blir å komme, en trøst er i alle fall at jeg blir bare å mase i september og oktober, i første omgang. Det får være en trøst;)

4. Feire bursdag

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og som har vunnet pris i Gyxen Awards både i 2021 og 2022 har bursdag 29. september. Jeg nevner det allerede nå i tilfelle dere mine kjære blogglesere vil kjøpe noe fint i bursdagsgave til den o store prominente, så da vil dere ha god tid på dere til å finne noe skikkelig fint, og dyrt. Jeg vil selvsagt bli glad for en fin og dyr bursdagsgave, men man skal jo ikke bare tenke på seg selv, i alle fall ikke hele tiden, og jeg bryr meg jo om dere blogglesere, så fremfor å kjøpe en fin og svindyr bursdagsgave til meg, synes jeg heller at dere skal bruke pengene på dere selv….og kjøpe dere en robotstøvsuger og en hårfjerner. Det synes jeg dere fortjener som holder ut med alt fjaset på denne bloggen dag ut og dag inn. Hvis dere venter noen dager med å bestille dere en tobotstøvsuger og en hårfjerner, så skal dere få en rabattkode på det beste som finnes på markedet av slikt stæsj. Følg bare med på allansverden de neste dagene.

5. Plukke epler og kirsebær i hagen.

Jeg er spent på om det blir epler og kirsebær i hagen i høst. Jeg satser på det og at jeg kan gå i gang med innhøstingen i september.  Klikk her for å lese blogginnlegg om hagerelaterte emner og sånt.

6. Spise

Jeg skal sikkert spise noe mat også i september. Skal du også skal spise mat, men ikke helt vet hva? Her er noen samlinger av gamle og gode blogginnlegg med tips til hva du kan putte munnen.

Frokosttips

Middagstips

Gode desserter

Kaker og bakverk

Som dere ser så er det bare 6 ting jeg skal gjøre i september i motsetning til 12 ting jeg hadde planer om å gjøre i månedene i forveien, for eksempel i august. Og det lave antall ting jeg skal gjøre i september skyldes selvsagt at september er en litt sånn kjedelig måned uten en eneste fridag, feriedag eller helligdag, så da blir det ikke så mange lystige sprell dessverre, derav kun 6 ting å gjøre i september.

Jeg håper dere får en fin september måned fra i morgen av.  Velkommen på besøk til bloggen min. Jeg lover dere både fjas og mas i tiden fremover:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om en bloggers hverdag og utfordringer:  https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag anbefaler jeg følgende produkter:

Produkter fra Sephora:

Fuktighetskrem – Olehenriksen Peptide Boost Moisturizer

https://c.mtpc.se/tags/link/3285717

Haircare Kit fra Ouai:

https://c.mtpc.se/tags/link/3285854

Produkter fra Babyshop:

Grå, svart Fox 5 Complete barnevogn fra Bugaboo:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285862

Svart Pebble 360° babystol fra Maxi-Cosi:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285865

Produkter fra Nelly:

Vattert jakke fra Carhartt WIP:

https://nelly.mtpc.se/3285869

Trenchcoat fra Only:

https://nelly.mtpc.se/3285872

Produkter fra Nordic Nest:

Kay Bojesen Songbird Kay

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285875

Kay Bojesen Songbird Sunshine

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285877

4 kommentarer
    1. Først synes jeg du skulle legge inn en video der du bruker denne hårfjerneren og virkelig demonstrerer hvordan den virker 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg