Å nei, bloggerfruen har glemt favorittdingsen sin og vi må hjem!

Reklame | Gymgrossisten og Iviskin

God dag alle sammen!  Så var det mandag igjen.  Ny uke, nye muligheter.  Det er en flott dag!  Ja, det er sikkert mange som nå er overrasket over at jeg ikke surker og syter og klager over at det er mandag, som jeg jo pleier å gjøre nå det er mandag, altså blåmandag.  Men i dag skal jeg til en forandring ikke klage og syte og surke.  Jo, jeg er ved mine fulle fem etter helgas forlystelser.  Jeg verken full eller gal.  Jeg har derimot vinterferie og lever det gode liv oppe på Månetoppen 38d i Målselv Fjellandsby.  Endelig mandag!!!!….som Petter Stordalen sier det.  Herlig!!!

Men det gode liv varer ikke evig, selvsagt!  Og Adam var jo ikke paradis for evig.  Det husker vi jo fra bibelhistorien.  Eva skulle absolutt spise dette eplet.  Og det er også et skår i vinterferie-gleden min.  Det kom som lyn fra klar himmel!  “Neeeeeei, jeg har glemt den”, skriker bloggerfruen, og det er selvsagt den forbaskede hårfjerneren som hun har glemt igjen hjemme.  Også en gang før har denne hårfjerneren laget trøbbel.  Jeg kan enda huske den blåmandagsmorgenen jeg gikk og nynnet på “I en sal på hospitalet” og andre triste blåmandags-sanger, og plutselig kommer bloggerfruen ut fra badet glad som en lerke smilende fra øre til øre, på en blåmandag.  Det var direkte provoserende å omgås bloggerfruen denne morgenen.  Man skal tross alt være trist og lei på en blåmandag!  Og hva skyldtes så bloggerfruens gode humør?  Jo, hun hadde vært inne på badet og brukt denne hårfjerneren sin, som vanlig med veldig bra resultat.  For hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst med lys skånsomt og smertefritt.  Og nå hadde hun altså glemt den igjen hjemme!  Bloggerfruen har visst brukt sin Iviskin på mandagene en gang i uka de siste månedene.  Ja, anbefalt behandling er en gang i uken 12 uker, og selv om jeg prøver å overtale bloggerfruen til å bare “drite” i denne hårfjerneren og heller bare kose oss på Månetoppen, er hun urokkelig og vil hjem for å ta behandling.  Argh!!!  Ja, ja, så får vi ta en tur hjem da, og heller reise opp til fjellet igjen senere i uken.  Happy wife, happy life som det heter.  Så vi setter kursen hjemover i dag.  Det blir sikkert med zipfy-akebrett nedover fjellandsbyen og så bloggerbil videre hjemover:)

Når vi kommer hjem, skal vel bloggerfruen okkupere badet og styre med denne hårfjerneren sin der inne, kjenner jeg henne rett.  Men hun får vel bare få holde på.  Og det er jo bra at hun blir fornøyd.  Og jeg er jo litt fornøyd jeg også, for vi sparer jo faktisk en del penger på at bloggerfruen tar behandling hjemme kontra at hun skal ut på skjønnhetssalong og styre med dette, for selve Iviskin’en koster ikke stort mer enn en salongbehandling, og her kan hun jo holde på så lenge og mye hun vil og trenger.  Dessuten, behandling med Iviskin IPL G3 gir silkemyk hud, og det kan jo både bloggerfruen og jeg like:)

Iviskin IPL G3 er et flott apparat – fjerner altså uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den kan brukes av både fruer og herremenn, men jeg vil tipse alle herremenn om at hvis de liker at fruen har silkemyk hud, så bør de faktisk kjøpe en Iviskin IPL G3 og gi i gave til fruen.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Du kan kjøpe en slik hårfjerner i Iviskin-butikken, og hvis du oppgir rabattkoden AK15, så får du 15% rabatt på kjøpet.  Hvis du klikker her, kan du se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Det er veldig enkelt faktisk.  Se mer info om Iviskin IPL G3 på hjemmesida mi:  https://allansverden.no/page-51/?pagelayer-live=1

Så blir det altså hårfjerning på badet i bloggervillaen når vi kommer hjem i dag.  Og så blir det nok ny tur opp til Månetoppen senere i uka for meg, bloggerbarna, Picasso, Felix Askeladden, Bjørn og bloggefruen med sin silkemyke hud.  

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om livet i Penthouse Månetoppen 38d:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg