En blå blåmandag i februar;(

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Hei å hå!  Så var var vi her igjen, blåmandag i allansverden!  Og det er ingen god dag, i alle fall ikke for meg.  Jeg skal på jobb.  Jeg er trist.  Helga er over.  Huff og huff og nei og nei!!  I dag er det helt på sin plass å surke og klage og syte og uffe og stønne og hva som verre måtte være, i den grad det kan være noe.  Og det vet jeg ikke om det er!  Men jeg vet at det er en laaang arbeidsuke foran meg.  Og det er ikke noe å rope hurra for!!!  Så langt derifra!!!

20220804_194820-1536x2048

Men det er en annen ting som gjør at man kan rope litt hurra, og det er selvsagt at dette er første blåmandag i februar.  Det er ikke noen god mandag selvsagt, men en blåmandag i februar er en bedre blåmandag enn en blåmandag i januar, tross alt.  Sola er tilbake, det er lysere tider, fint vintervær med mulighet for ski og vintergøy og moro, selv om man jo ikke skal bruke sånne ord som gøy og moro på en blåmandag som det jo likevel er, så er dette alt i alt en bedre blåmandag enn blåmandager som har vært i januar.

Jeg skal dog være trist i dag, og jeg hadde planlagt å være trist i morgen og da for trist til å klare å lage noe innlegg på bloggen.  Det var planen. Men jeg har ombestemt meg!  Det er jo samfolkets dag i morgen, og i den anledning så følte jeg at det var på sin plass å lage et innlegg og hilse til samene i morgen.  Alle viktige personer gjør vel det.  Og det skulle da vel bare mangle om ikke den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen skulle gjøre det samme.  Så da blir det et helt blogginnlegg med hilsen til samene, og jeg håper de blir fornøyde.  Jeg legger ut innlegget tidlig på morgenen, som vanlig, før jeg tar meg noen joikakaker til frokost:)

Forresten så blir det også blogginnlegg i allansverden hver dag denne uka.  Vi har tilbakelagt den tunge og fæle januar-måneden, og nu går alt om ikke så meget bedre, så i alle fall litt bedre, og jeg kjenner bloggerkraften begynner å vende tilbake.  May the force be with me fremover så jeg klarer å lire av meg noe fjas eller møl hver eneste dag i allansverden!  Vi får se hvordan det går da:)

Blir en bra uke dette altså:)  Blogginnlegg i allansverden alle dager.  Det blir bedre enn det har vært på en god stund skulle jeg ville mene og tro.  

Det går mot lysere tider, bokstavelig talt og i mer overført betydning.  La oss nå bare komme oss gjennom denne blåmandagen først.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg