Blir det noe action i allansverden i uke 8?

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Ny uke!  Nye muligheter!  Er det noe action i allansverden i uke 8 da?  Selvsagt er det det!  Uke 8 er som alle uker, en fantastisk, begivenhetsrik uke i allansverden, og kvaliteten på innleggene blir bare bedre og bedre.  Jeg vet ikke hvor det skal ende.  Torsdag i forrige uke endte det på 9. plass på topplista til blogg.no – 2047 sidevisninger.  Personlig rekord!!!  Jeg skal suge lenge på den karamellen, og feire med et glass…..mozell:)

Det er på sin plass å gratulere Subwoolfer med seier i den norske finalen i mgp på lørdag.  Seieren til Subwoolfer kom som et sjokk på allansverden, som ikke anbefalte at vi sendte denne låten til den internasjonale finalen i Torino i mai.  Men når folket er sta og egen, og ikke vil høre på anbefaling fra en blogger som har vært på 9. plass på blogg.no, må de nesten bare ha det så godt.  Og da får det bare gå som det går i finalen, og skyld ikke på meg hvis vi ikke vinner hele greia i mai.  Det er forresten mulig at jeg kan ha en anelse om hvem som skjuler seg bak maskene til Subwoolfer.  Klikk her for å lese det jeg vet om den saken:)

I uke 8 bli det ny tur med bobilen Bob.  Jeg vet at ingen er jo lei av å lese om Bobs reiser til alle mulige krinker og kroker, og denne uken skal vi til litt av et sted, en liten øy, med masse rare “skapninger”.  Nei, det er ikke til Senja, der har vi vært før.  Det er en annen øy, ikke fullt så stor som Senja, den som venter og klikker seg inn på allansverden hver eneste dag får se hvor vi skal en eller annen dag i løpet av uka.  Vi skal selvsagt briljere på kjøkkenet, og fortelle om det, og så skal jeg vel prøve å lage et helt eget reklameinnlegg for å prøve å få dere til å kjøpe et eller annet som dere ikke trenger, og som jeg tjener penger på hvis dere går inn og kjøper det likevel.  Skal også fortelle om en av mine forfedre en dag, og da er det ikke tull og tøys, men blodig alvor, blir litt av en historie!!!

Håper dere får en fin uke!  Velkommen inn til allansverden hver eneste dag:)

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg