Hvem er Subwoolfer?

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

Gymgrossisten//Nike//Skullcandy//Schiek

På lørdag er det norsk finale i Melodi Grand Prix.  Da skal det norske folk avgjøre hvilken låt som skal representere Norge i den internasjonale finalen i Torino, Italia i mai.  En av låtene som er med i finalen er “Give that wolf a banana” med Subwoolfer, et helt nytt band.  Og det er noe spesielt med bandet Subwoolfer, og det er at det er ingen som vet hvem de er!!!  De to sangerne har på seg gule banankledde ulve-kostymer, men hvem som skjuler seg bak maskene er ukjent.  Vi vet noe, de har mannsstemmer, de omtaler seg selv som “Jim” og “Keith”, og de synger veldig bra.  I presentasjonen til NRK sies følgende:  “Brødrene Keith og Jim møttes for 4,5 milliarder år siden, da månen var en egen planet. Siden da har de erobret hver eneste planet i universet med musikken sin, og er dermed det største bandet i galaksen – noensinne” (fra nrk.no).  Det er vel trolig alt dette er bare tull og tøys og fjas og fjotteri, men det kan også være en antydning om at dette er profesjonelle artister og at de har holdt på lenge.

Vi bloggere vet litt av hvert, og det er klart at en blogger som har vært helt oppe på 10. plass på topplista til blogg.no (tror at han) har litt kontakter inn mot kjendisverden, champagnen og de røde løperne, og jeg skal nå gjengi litt av ryktene som går om artistenes identiteter og komme med mine antakelser om hvem som skjuler seg bak maskene.  Jeg skal til og med komme med en meget kvalifisert gjetning på hvem de faktisk er, og jeg er faktisk ganske så sikker i min sak!

Jeg har registrert at A1-bandmedlem Ben Adams trekkes frem som kandidat til å utgjøre den ene halvdelen av duoen.  “Keith og Jim” omtaler seg selv som brødre, og mange kobler da dette til at det kan være Ylvis-brødrene som er Subwoolfer.  De har jo tidligere sunget om hva reven sier – har de nå gått over til å ta på seg ulvekostymer?  Når vi hører sangen om ulven og banenene, kan det være litt “Ylvisk” over det hele.  Men jeg vil tenke at her kan det være andre muligheter også.  Vi har også andre kjente brødrepar innenfor musikkbransjen, for eksempel Emil og Didrik Solli-Tangen, som jo også har fantastiske sangstemmer med voldsom spennvidde.

Man kan også tenke litt utenfor musikkbransjen, for det er også mange dyktige mennesker litt utenfor den kjente musikkbransjen som kanskje kunne være Subwoolfer?

Hvis vi tenker at de kanskje ikke er helt brødre, men mer som “radarpar” å regne, altså to personer som kjenner hverandre godt og som har ting eller gjør ting felles, er på samme bølgelengde, har godt samspill, hjelper hverandre og jobber effektivt i lag, kunne man jo tenke i retning av Jonas Gahr Støre og Trygve Slagsvold Vedum eller Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg.  Begge disse konstellasjonene kan vel tenkes på som radarpar, de hjelper hverandre, men om de synger så bra at de kan ha stemmene til Subwoolfer er jeg usikker, og kanskje mer tvilende til, men kanskje bør mulighetene holdes åpen?

Subwoolfer kunne vel også tenkes å være andre kjente, prominente personer fra Norges land.  Her finnes jo en god del kjente, fremstående influensere, bloggere og denslags som kan synge eller tror de kan.  Og da tenker sikkert de fleste på om det kunne være at jeg er ene halvdelen av Subwoolfer, kanskje i kompaniskap med for eksempel Kokkejævelen.  Jeg har sunget karaoke og kpop.  Klikk her for å se kpop-opptreden og så kan dere jo tenke på om herren på filmen kunne likne på ene halvdelen av Subwoolfer?  Jeg har vel tidligere nevnt på bloggen at jeg har vært hjemme når Subwoolfer har vært på mgp-sendinga, men så har jeg også nevnt på et innlegg, som du kan lese hvis du klikker her, at det kan være forskjell på allansverden og den virkelige verden, og kanskje har det på bloggen vært nevnt at jeg har vært hjemme med hensikt for å dekke over at jeg egentlig har vært et helt annet sted?  Det er ikke sikkert at det skal tas for god fisk alt Allan skriver på allansverden.  Skriver Allan det som passer han best for at så mange som mulig skal klikke seg inn på bloggen, og dermed gjøre at han får mest mulig reklameinntekter slik at han kan bli søkke rik så fort som mulig?  Kanskje bør dere holde muligheten åpen for Allan og kokkejævelen som Subwoolfer?  Kokkejævelen går vel ikke i kokkeklær hele tiden?  Vet dere egentlig hva han holder på med hele tiden?  Lager han mat og blogger han hele tiden, eller tar han seg en trall av og til?

Nå skal dere få høre mitt personlige tips hvem som skjuler seg ulvemaskene i Subwoolfer, og det vil nok også være taktisk klokt av meg å lede oppmerksomheten bort fra mitt kandidatur, hvis det skulle vise seg at jeg er ene subwoolferen.  Men jeg er faktisk ganske sikker på hvem Subwoolfer er!  Det er to herremenn, de er et radarpar, de er ikke 4.5 milliarder år som nrk-presentasjonen sier, men litt yngre.  Og de kan synge veldig bra, og det er det ikke alle som vet, og det er ikke sikkert de vet selv, men jeg vet og har troen på dem!  Jeg kan definitivt se for meg disse to i gule banankledde ulvekostymer.  Subwoolferne er Viktor Johansen og Magnor Kårsgård!!!  Det er nå mitt tips.  På lørdag opptrer gutta i finalen i mgp.  Jeg skal følge finalen fra sofaen hjemme er planen, eller et annet sted.  Ha en fin dag:)

Kimola®//Krimo®//Krimo®//Kimola®

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg