Dagen før dagen i bloggervillaen

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

I dag er 23. desember.  Det er dagen før dagen i bloggervillaen!  Nei, det er ikke farsaften eller lillefarsaften eller noe sånt som du vel kan lese mer om her.  Det er derimot lillejulaften, dagen før dagen, altså dagen før julaften!  Dere lurer kanskje på hvordan en o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge tilbringer siste dagen før julaften?  Ja, det gjør dere jo helt sikkert, så da er det bare på sin plass at jeg skriver litt om det på bloggen min i dag, altså hva som foregår her i bloggervillaen selve dagen før dagen.  Så hva venter vi på?  Det er vel bare å komme i gang med å fortelle om lillejulaften i bloggervillaen.  Folket venter.  Min horde av blogglesere er nysgjerrige og vil vite.  Det er vel bare å begynne å fortelle da…

Jeg står opp når jeg våkner, går på do og tisser, pusser tennene, barberer meg, åpner en pose whiskas til Felix Askeladden, ordner voms kjøttboller med storfe til Picasso Kristensen, tømmer kattedoen, fyller vann i katteskåla og hundeskåla, går en morgentur med Picasso Kristensen som er tissetrengt og ivrig etter å komme seg ut, tømmer oppvaskmaskinen, åpner nest siste luke i adventskalenderen og så lager jeg meg en kopp kaffe mens jeg setter meg ned og leser blogg.  Ja, selvsagt leser jeg blogg, mine gamle blogginnlegg, og det anbefaler jeg at dere også gjør når dere tar dere en kopp kaffe på morgenen, leser blogg, selvsagt allansverden, dagens innlegg først og så noe annet gammelt fja…….ehhh gamle kvalitetsinnlegg etterpå og klikker på reklame.  Glem aviser, julehefter og slikt.  Les heller blogg, allansverden fortrinnsvis.  Blogg er best, ingen protest.  Det er ikke noe rim der, men det er helt sant som det står.  Blogg er best!!!  Det tenker jeg dere synes når dere tross alt leser dette, for det gjør dere jo faktisk.  Jeg har klart å lure dere inn i denne fjasverdenen min også på lillejulaften.  Jeg er fornøyd med meg selv.  Husk å klikke på reklamelinkene i dag også:)

Litt ut på dagen begynner vi å ordne til årets store mandel-i-grøt-konkurransen.  Konkurransen har lange tradisjoner.  Jeg har vunnet flere år tidligere, men nå er det faktisk flere år siden sist, så jeg håper å finne mandelen i år.  Det er fin premie til den som finner mandelen, en diger marsipanstjernegris!!!  Den skal bli min!!!

Etter at grøten er spist og mandelen er funnet og vinneren har fått sin premie, pynter vi juletreet litt ut på ettermiddagen.  Klikk her for å se den fineste juletrepynten, og hvis du klikker der, kan du se juletrepynt fra forskjellige steder rundt omkring og her og der.

Det er mye en toppblogger skal huske på dagen før dagen.  Og det er viktig å ikke glemme av seg selv oppi alt som skal gjøres.  Julebadet må tas.  Jeg tar det etter at juletreet er pyntet mens bloggerfruen kan jobbe litt på kjøkkenet og diske opp med julekaker og sånt til den o store er ferdig med sitt julebad.  Klikk her for å lese mer om julebad og lillejulaften.

Ut på kvelden spiser vi julekaker, drikker gløgg gjør de fleste unntatt svirebror….eh svigerbror jeg som tar oss noen glass finsk gløgg, og så ser vi jo på lillejulaften-sendinga på tv, den fra Nrk må det jo være.  Må vel få med meg denne hovmesteren og grevinnen også ut på kvelden.  Men kan ikke bare sitte og se på juleprogrammer på tv og drikke finsk gløgg og spise julekaker.  Pinnekjøttet må tas opp og settes i vann, julegavene må på et eller annet vis komme seg under juletreet etter at bloggerbarna har lagt seg, pålegg til julefrokosten må gjøres klart til julaften, og det er sikkert også noe annet rart også som bør gjøres.  Ja, så må vel Picasso Kristensen gå seg en kveldstur før han legger seg.  Er det noe jeg har glemt nå da?  Håper ikke det.  Å, herregud, holdt på å glemme å nevne at jeg jo må huske på å sette ut grøt til nissen i kveld.  Ellers blir han vel ikke blid nissen hvis han ikke får grøt.  Jeg bør nok sette ut grøt til nissen etter at Picasso Kristensen har vært ute og tisset siste gang før han legger seg i menneskeseng, ellers så spiser han vel opp grøten til nissen så glad som han er i alle mat, og det kan vi jo ikke ha noe av.  Nissen må jo få grøten sin:)  Setter grøten foran lekehytta i hagen:)

Håper dere får en fin lillejulaften!  Ikke stress for mye i dag, men senk skuldrene og slapp litt av og sett av tid til å lese blogg også, fortrinnsvis allansverden.  Ikke glem å klikke på reklamen.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake i allansverden på julaften i morgen.  Da blir det julestemning i allansverden, julestemning så det holder i massevis:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Sliter du med uønsket hårvekst og er lei av sånne hårfjernere som mer må betraktes som torturredskaper?  Da bør du du skaffe deg en hårfjerner fra Iviskin, sier bloggerfruen som er kjempefornøyd med sin Iviskin IPL G3.  Iviskin fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Nå er tiden inne for å kaste den gamle barberhøvelen og eventuelt andre gammeldagse torturredskaper og gå over til ny moderne hårfjernere og ny teknologi.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Koster drøye to tusen en sånn hårfjerner fra Iviskin, neppe mye mer enn en salongbehandling, og med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken og da blir det vel ikke så ille gærn pris egentlig for et veldig bra produkt, som virker kan bloggerfruen fortelle.  Løp og kjøp Iviskin IPL G3, eller enda enklere, klikk og kjøp, her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Synes du det fort blir mye støv og skit i boligen.  Da bør du gjøre som jeg.  Skaff deg en robotstøvsuger.  Min robotstøvsuger heter “Bjørn” og rengjør gulvet så det blir skinnende rent, mens jeg sitter i godstolen og leser avisa.  Bjørn er en Neatsvor X600 Pro, og den kan jeg anbefale til alle og enhver.  “Bjørn” støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Koster selvsagt litt en slik robotstøvsuger.  Neatsvor X600 Pro koster en fem seks tusen, men med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken, og da blir det ikke så ille gærn pris.  Og da får du the best there is hva gjelder robotstøvsugere til den prisen.  Neatsvor X600 Pro er nemlig best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her. Les mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg