Der var det jammen mandag igjen!

Reklame | Blivakker, Tannrevel, Elskling.no og Gina Tricot

Der var det fa&/&% meg mandag igjen!  Og det var ny uke, ny laaang arbeidsuke, og da er det på tide å surke litt på bloggen over at det er blåmandag og det er mørketid og det er hverdag og det er ikke så mye spennende som skjer.  Har du forresten lyst til å lese mer surking og klaging over at det er blåmandag, kan du klikke her og lese om denne fjompenissen av en blånisse som fjaser om at når dagen er blå er allting godt og når dagen er god er allting blått eller hva det nå var slags fjas og tull han egentlig drev og lirte seg.  Veldig fornuftig var det i alle fall ikke. Det var snarere bortimot ganske så provoserende!!!

Jeg hadde lite spennende å blogge om i dag, og det skjønner dere jo sikkert når jeg driver og surker over at det er blåmandag.  Men man må vel nesten likevel prøve å gjøre det beste ut av det hele, komme seg gjennom blåmandagen og fortsette dette blogginnlegget med noen flere ord og setninger slik at det kan bli et fullverdig blogginnlegg.  Og da kan jeg vel likesågodt fortelle hva som skjer i min verden på en helt vanlig blåmandag, og det tenkte jeg å gjøre, altså fortelle litt om en blåmandag i den o store prominente toppbloggerens liv.

Noe skjer det da på en vanlig blåmandag, om det ikke er så spennende.  Man kan om ikke annet sitte i en stol og bare sitte der.  Men man må starte dagen med noe annet enn å bare sitte i en stol og se lettere forspist ut.  Jeg står opp om morgenen, går på badet, pusser tennene, barberer meg og kjører noen q-tips inn i ørene.  Så går jeg ut på kjøkkenet og tar ut ting og tang ut av oppvaskmaskin og setter dette på plass.  Jeg tømmer kattedoen, ordner mat til Picasso Kristensen og Felix Askeladden før jeg går ned på badet i kjelleren og tar meg en dusj.  Så går jeg opp igjen og lager meg frokost, i morgenkåpa, og her kan du lese hva en blogger spiser til frokost en helt vanlig ukedag, og en blåmandag er i aller høyeste grad enn helt vanlig ukedag, og vel så det.  Leser litt nettaviser mens jeg spiser frokost, og etter frokost må man finne seg noen klær å ha på seg.  Det går greit, og hvis du lurer på hva slags klær en mann bør ha i sin garderobe kan du bare klikke her.  Så er det på tide å gå en tur med Picasso Kristensen, snakke litt med konemor og et bloggerbarn eller to, kose litt med katta, før jeg setter meg i bloggerbilen og kjører på jobb.

På jobb gjør jeg det som jeg er satt til å gjøre slik at jeg får utbetalt lønn, og så er det på tide å komme seg hjem.  Da er det tid for middag, gå en tur med Picasso Kristensen igjen, kose litt med Felix Askeladden og snakke litt med konemor og et bloggerbarn eller to.  Ut på kvelden gjør jeg kanskje litt arbeid, også for de nettskolene jeg jobber for, kanskje ser jeg litt på “Bloggerne” på TV2, kanskje skribler jeg ned noe på bloggen for det lager seg jo ikke selv, og kanskje trener jeg litt, løper eller og løfter tunge saker og ting, og er selvsagt påpasselig med å legge ut på facebook hvis man nå driver og trener, slik at man kan få mange “likes” og kommentarer om hvor sprek man er, og sterk!!

Eller så kan det hende jeg gjør noe annet rart som neppe heller er så spennende.  Ut på kvelden en gang blir det etterhvert tid for å legge seg, men først må man huske på å starte oppvaskmaskinen, gå en tur med Picasso Kristensen og kanskje gjør noe annet rart.  Og sånn går nå dagene, også blåmandagen, og der var den jammen over, den tunge blåmandagen.  Det var egentlig fort gjort, å få den overstått.  Og du verden for et dølt og uinteressant blogginnlegg om en blåmandag i en o stor prominent toppbloggers liv dette ble da.  Mye oppramsing av selvfølgeligheter.  Ikke særlig bra.  Tror dette innlegget kunne gått rett inn på topp 10 over mine verste blogginnlegg, det verste mølet altså, og hvis du klikker her kan du få en oversikt over det verste mølet, og da kan du klikke deg inn og lese enda mer møl.  I morgen er det imidlertid tirsdag, en noe bedre dag, og da stunder det mot helg, og mot glede:)

Ha en fin blåmandag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg