Det er bare tre dager igjen til Allan Awards 2023!

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Det er romjul og det lakker og lir også mot nyttårsaften med fest og moro og raketter og kalkun og waldorfsalat og champagne og en liten kanape i ny og ned.  Men det nærmer seg også noe annet spennende som skjer, og det skjer på lillenyttårsaften, og det er tre dager igjen til lillenyttårsaften, og på årets neste siste dag, lillenyttårsaften faktisk, går Allan Awards 2023 av stabelen i Allansverden.  For da vil jeg dele ut priser i ulike kategorier til de bloggerne på blogg.no som har gjort seg fortjent til en pris i det året som er gått, og så vil jeg ikke dele ut priser i ulike kategorier til de bloggerne på blogg.no som ikke har gjort seg fortjent til noen pris, eller som jeg kanskje bare har glemt av å dele ut en pris til.  Det er altså spennende dager i vente for bloggerne på Norges største bloggplattform, blogg.no.  

Mange av de andre bloggerne på blogg.no har sikkert lyst på en pris i Allan Awards, og jeg kan nå avsløre at prisvinnerne vil bli offentliggjort i et innlegg i allansverden 30. desember kl. 1000 eller noen få minutter over 1000 eller kanskje litt mer.  Men det er bare å gå inn på bloggen min allerede klokka 1000, for hvis innlegget med vinnere i Allan Awards ikke er lagt ut enda, kan du sikkert bare vente noen minutter og prøve på nytt og gå inn i allansverden slik at jeg får en del ekstra klikk på sida mi, noe som gir enda bedre besøkstall og mer bloggpenger i den velfylte bloggpengebingen.  

Jeg har allerede innstilt prisvinnere i de ulike kategoriene faktisk, så alt ligger klart til offentliggjøring, men ingenting er selvsagt hugget i stein før innlegget med prisvinnerne legges ut, så hvis det er noen som føler at de kan tenke seg å smiske litt for å tilrive seg en pris, så er det nå det må gjøres, og så frem til 30. desember før klokka 1000. Så da har dere alle et par dager til å fortelle meg hvorfor dere mener dere bør få en pris, og samtidig fortelle meg hvor glad dere er i å lese bloggen min med all reklamen.  Det kan sikkert også være lurt å fortelle meg hvilken usedvanlig prominent toppblogger jeg er, og skjønnhetsblogger.  Lykke til med smiskingen!  

Det er kanskje ikke alle som føler seg helt komfortabel med sånn smisking og sånt, og det kan jeg jo forstå. Slikt ligger ikke til alle å holde på med.  Men det finnes andre muligheter også.  Hvis noen vil prøve å bestikke meg og rett og slett kjøpe seg en pris, så kan man selvsagt forsøke seg på det også.  Mitt vippsnummer er:  90975185.  Oppgi hvem du er og hvilken pris du har lyst på:)  Det er sikkert lurte å vippse mye penger, for hvis flere vippser og vil ha samme pris, kan det være fristende å dele ut prisen til den som betaler mest, hvis jeg da lar meg bestikke.  Det er jo langt fra sikkert.  Men jeg blir glad for litt vippsede penger uansett:)  

Gled dere til Allan Awards 2023 lørdag 30. desember kl. 1000 eller deromkring:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig er det at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Allan kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

14 kommentarer
      1. Ja, det har du jammen rett. Og jeg setter selvsagt stor pris på at du faktisk oppriktig mener jeg er morsom og at det ikke bare er noe du sier for å smiske. Og det betyr at du skulle ligge godt an, såfremt da ikke det plutselig ryr inn med bestikkelsespenger inn på vippsen fra noen og enhver;)

    1. Kjerringa er ikke så veldig god på smisk. Hun er for ærlig til det. Ikke vil det gjøre seg for ei Rød Kjerring å prøve seg på bestikkelser heller. Det blir så fort overskrifter av sånt.
      Så jeg nevner bare et par kalde fakta uten et eneste snev av baktanker.
      Jeg har som hobby å skrive veldig ironisk og ikke alltid like pent om medbloggere, særlig de som ligger over meg på bloggtoppen.
      Som sagt smisk og bestikkelser er ikke min greie. Trusler derimot….

    2. Heisann, og gleder meg til prisutdeling uansett åssen det går for meg sjøl så klart😜 Artig blogger du, vettu. Lykke til med prisutdelinga🙋🏼‍♀️🤶🏻

    3. Hahaha, det blir spennende å få med seg dette! 😀 Holder det som smisk at jeg nominerte deg som årets skjønnhetsblogger i Gryxen Awards?

      1. Det var en litt generell smisking, bare applaudering og smisking til selve Awardsen. Det er sikkert ikke så dumt også å fremheve hvilken umåtelig prominent toppblogger prisutdeleren er, ja, og så er han jo skjønnhetsblogger. Kan også være lurt å nevne hvor godt man liker å lese innleggene til prisutdeleren, med all den deilige reklamen:)

    4. Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan dette her vil avstedkomme. Har nemlig en følelse av at vi vil få en awards som skiller seg markant ut i fra andre awards..
      – Og jeg mener som sagt at smisk og smøring er en særs undervurdert kunst i dagens samfunn, men til alt hell, er jeg såpass skamløs at jeg driter langflatt i besteborgelighetens potensielle fordømmelse, så here we go:..

      I min tid som enerådende i utkåringen av GRYXEN-vinnerne, besørget jeg at Allans verden fikk nykommerprisen i sitt debutår, for så å få hverdagsgledesprisen det påfølgende år. Når det respektive konseptet så tvinges til å skifte form for å kunne tilsvare en reell pris, var jeg for det første blant de som gav min stemme til Allan slik at han vant den gjeve motebloggerprisen, for så at jeg sveipet inn med en HM-pris på selveste æresgryxenutdelingen.
      – Men nok om det.. Dette skal jo handle om meg som blogger også foruten det som dreier seg om meg som bloggerprisansvarlig; – Dama som tør der andre tier, driter langflatt i tabu, både når det kommer til alvor og til lyst. – Hun med utseendet til ei ‘frognerfitte’ og personligheten til en nordnorsk bryggesjauer.. Den smått gale og lettere skandaløse ‘harrytassen’ fra østlandet verden generelt- og blogg-Norge spesielt ville vært langt kjedeligere foruten..
      Hvem kan vel være bedre skikket til en Allan-award, for ikke snakke om å passe bedre inn i Allans verden enn the one and only som faktisk klarer det borderline umulige i form av å være like hakke gal som Allan selv!,,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg