Det er tid for å lade opp til MGP-finale!

Reklame | Gymgrossisten og Neatsvor

I morgen kveld braker det løs med finale i norsk melodi grand prix.  9 låter skal konkurrere om å representere Norge i den internasjonale finalen i Eurovision i Liverpool i mai.  Det blir spennende å se hvem som vinner.  Jeg skal selvsagt hjelpe folket med å gi noen gode råd om hvem de bør stemme på i morgendagens finale, anmelde finalelåtene med terningkast, hyllester, radbrekkinger og hele greia.  Men det blir tema for morgendagens innlegg.  I dag er i dag og i morgen er i morgen, og i dagens innlegg skal jeg lade opp til finalefesten i morgen med det som må til for å lage en kjempebra finalefest hjemme hos seg selv.

Hvordan forbereder man seg til mgp-finale?  Hva er det som må ordnes før mgp-festen kan starte?  Det er i alle fall tre ting man må fikse.  For det første må man jo velge seg et passende antrekk.  Det holder selvsagt ikke å sette seg i sofaen i en gammel t-skjorte med joggebukse eller snekkerbukse til.  Når det er grand prix må man kjøre stil, pynte seg.  Man kan for eksempel gå for blazer, flagg og ulvemaske eller bjørnemaske eller hva det nå måtte være…

….eller så kan man gå for blinkende sølvhatt, flaminguy-dress, flagg og champagne-glass.  Også dette vil kunne være innafor, på alle mulige måter.  

Jeg har ikke helt bestemt meg for antrekk.  Jeg tar en avgjørelse i løpet av morgendagen, men jeg kommer nok til å gå for en av mine fineste dresser, med flagg og champagneglass.

Den andre tingen man må gjøre før mgp-festen kan starte er å vaske og shine kåken.  Bort med hybelkaniner og denslags.  Når mgp-festen starter er selvsagt bloggervillaen skinnende ren, og det er fort gjort når man har en Neatsvor X600 Pro, robotstøvsugeren som både støvsuger og vasker gulvet så det blir skinnende rent og pent.  Egentlig en helt fantastisk oppfinnelse, og også en testvinner, kåret til best i test både her og der, for eksempel av Tekguide,  Hjemoghage og Forbrukerliv.  Neatsvor’en min forserer alle hindringer på sin vei, svinger seg opp på tjukke gulvtepper uten noe problem…

…og kommer seg under sofaen lekende lett…

Og rent blir det, skinnende rent.  Bort med hybelkaniner og støv og skit og lort.  Har du også lyst på en Neatsvor X600 Pro-robotstøvsuger, kan du bruke rabattkoden AK15 i Neatsvor-butikken, så får du 15% rabatt på denne geniale saken som gjør livet veldig mye lettere.  Klikk her hvis du vil se youtube-klipp som viser støvsugeren in action i bloggervillaen.  Ligger forresten mer info om Neatsvor X600 Pro på hjemmesida mi allansverden.no:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Med antrekket i orden og huset skinnende rent er det bare en ting som gjenstår før mgp-festen kan starte.  Man må jo ha kake når det er fest.  Det er mange gode kaker man kan bake til en mgp-fest.  Klikk her hvis du vil ha noen tips.  Jeg tror jeg ville ha gått for en trøffelkake ala Aunegården faktisk.  Da er alt klart for mgp-fest i bloggervillaen.  

Blir ventetiden til kveldens mpp-finale veldig laaang, kan det være greit å forkorte ventetiden med å lese mer blogg, ikke andre sin blogger nødvendigvis, men noen av mine gamle blogginnlegg, for eksempel kåring av de beste nordnorske mgp-bidragene eller kåringen av tidenes aller beste mgp-låt.  

Håper dere alle får en fin lørdag dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Melodi Grand Prix:  https://allansverden.no/page-11/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg