Jeg viser frem mine fineste dresser!

Reklame | Gymgrossisten, Jotex og Tannrevel

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

“Pappa, når skal du blogge om dressene dine”, spurte det ene bloggerbarnet her en dag for litt siden.  Jo, jeg hadde forestilt meg at den dagen ville komme at jeg ikke hadde noen verdens ting som helst å blogge om, og at dagen da var kommet for å blogge om dressene mine.  Dagen kom til slutt, og den er altså her i dag.  Men det skal nok gå bra å blogge om dressene mine. Jeg ser at mange andre bloggere viser frem sin kleskolleksjon, gjerne unge, vakre bloggermennesker, så da kan jeg vel ikke være dårligere jeg.  Kan jeg?  Nei, det kan jeg ikke.  Dressene skal frem i lyset, enten de vil eller ikke. 

Jeg har forresten tidligere blogget om trusene mine, så hvis det er innafor, og det er det vel i beste fall bare så vidt, så er det vel også innafor å blogge om dressene mine.  Så da blir dette den store dress-dagen i allansverden.  Jeg skal presentere mine fineste dresser, dresser til de fleste anledninger, høytider og festdager.  Jeg kommer imidlertidig ikke til å oppgi merkene på dressene.  Fabrikantene er ikke blant mine sponsorer, og da husker jeg dessverre ikke hvilke merker dressene er.  Det kan være gucci, armani eller noe annet svindyrt, men jeg husker dessverre ikke. Men hvis det er noen markedsførere eller selgere som leser bloggen min og plutselig kjenner igjen noen av sine produkter, og får lyst til å gi meg litt penger og inngå sponsorsamarbeid, så kan det fort være at hukommelsen blir mye bedre og jeg kan oppgi litt merkenavn og slikt.  Klikk gjerne her for mer info hvis du kan være interessert i sponsorsamarbeid med allansverden.  Så dette blogginnlegget blir altså ikke noe reklamering for noen merker, bare fine bilder av dresser samt den kjekke karen som befinner seg inni dressene.  Men jeg tror det kommer til bli veldig bra bare det.  Håper i alle fall det.  Det blir i alle fall fargerikt.  Her er mine fineste dresser:

  •  Flaminguy-dress

Dette er en dress som passer til de fleste anledninger og festdager.  Er mye brukt, både til grand prix-fester, andre fester, sjøslag med mere.  Den holder seg veldig bra!  Hadde bare fabrikanten sponset meg med noen sedler, så skulle jeg ha skrytt enda mer av denne dressen.  

  •  Norges-dressen

Flott dress som passer til 17. mai, landskamper i fotball, handball, VM på ski og så videre og så videre.  Gudene vet hvilket klesmerke det er.  Jeg husker ikke akkurat i dag.  

Skal man ut og vise frem og lufte magen i alle sin prakt, er Norgesdressen ideell å ha på:)

  •  Påskedress

Hvilke klær trenger påskemannen?  Han trenger i alle fall en påskedress.  Og den bør strengt tatt være gul.  

For en flott påskemann!!!

  •  Sommer-dresse med korte armer, kort bukse og masse rare farger

Det er alltid kjekt med en dress med korte armer og kort bukse som man kan bruke om sommeren, spesielt hvis man bor i Nord-Norge.  

  •  Halloween-dress

Man kan liksom ikke bruke flaminguy-dress eller Norges-dress på Halloween.  Det skulle tatt seg ut det.  På halloween-trenger man en halloween-dress pyntet med bilder av gresskar, flaggermus, edderkopper og spøkelser. 

En halloween-dress passer til noen og enhver.  Hvis dere ikke husker å lese bloggen min hver eneste dag, og klikker på reklamen, kan det fort være herremannen på bildet gir dere sparken som blogglesere, alle som en!!!  Make Allansverden great again!!!

  •  Hippie-dress

Min nyeste dress.  Ikke brukt enda.  Jeg venter på den rette anledningen.  Det er lite som tyder på at hippie-bevegelsen skal få noen renessanse med det første, så det kan bli en stund til denne dressen blir brukt…

  •  Juledress

Enhver julemann trenger en fin juledress, ikke minst hvis julemannen også er en prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no

Nei, dæven førr en kjekk julemann, om jeg skal si det selv….

  •  Nyttårsdress

Har man nyttårsdress illustrert med stjerner, champagneglass, raketter og litt forskjellig rart, er man klar for den store nyttårsfesten.

Og det var siste dressen.  Flere var det ikke.  Det er trist!  Jeg har lyst på flere, selvsagt.  Jeg føler jeg trenger det.  Jeg kunne tenkt meg en gulldress som matcher den oppblåsbare gullkrona mi.  Bloggerfruen synes jeg har mange nok.  Hun har en trekjevle oppe i kjøkkenskapet.  Foreløpig må jeg nok slå meg til ro med de dressene jeg har.  Sånn sett er jeg godt fornøyd med dress-samlingen:)

Håper dere alle får en fin dag.  Takk for at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

CHLEO armstol Sennepsgul//RAKEL//LUIS//BARATTI//TENHULT//HULTSFRED

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg