Det går så det suser!!!

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Tiden går – bloggen min allansverden består, og det sånn til de grader også da!  August måned ligger an til å bli beste måned noensinne hva gjelder besøkstall, og det gleder jo selvsagt et bloggerhjerte.  Det går så det suser faktisk!!!  På søndag var jeg på 2. plass på topplista til blogg.no.  Det var egentlig helt umulig for meg å klare det, så jeg gjorde det!  Og jeg trives her høyt oppe på toppen av topplista.  Jeg er faktisk helt oppe på en 8. plass på topplista i dag.  Det er helt aldeles ubegripelig fantastisk bra;)

Har ellers vært på Bardumartna’n i helga.  Det var gøy, og jeg fikk kjøpt min sedvanlige spekepølse og heksehyl, som jeg pleier å gjøre på Bardumartna’n, så da må man vel kalle Bardumartna’n en suksess!

Denne uka skifter vi til september måned, og det blir litt av hvert slags rart på bloggen min.  Det kommer et spennende middagstips, og det skal bakes kake, i allansverden altså.  Gled dere til å lese om vidunderlige kulinariske saker og ting, med oppskrifter og beskrivelse av fremgangsmåter, slik at du kan lage det samme hjemme hos deg:)  Ellers kommer det til å være en god del tull og tøys og fjas og fjotteri og useriøst svada, slik det pleier å være på bloggen min, ikke så mye nytt hva gjelder innhold med andre ord.  Men kanskje blir det enda verre denne uken enn det pleier å være til vanlig, hvis det da i det hele tatt er mulig.  Vi får se:)  Ønsker dere alle en fin uke fremover.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Forkle RÅ Mørk grå//Stanley JR Verktøykasse med verktøy//Yankee Candle Christmas Advent Book//Touch Of Grey – Hair Color 30 ml Medium//Olympea – Eau de parfum (Edp) Spray 50 ml//Nissemor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg