En dag i Toppskaret!

Reklame | Gymgrossisten

Project Rock//Nike//Casall Sportswear//Nike

Flott dag i Målselv Fjellandsby i går.  Det var gøy med noen turer på nedoverski.  Har kommet en del snø i jula, slik at fjellandsbyen har kunnet åpne barnebakken og toppskaret, og vi håper på enda mer snø her oppe slik at flere av bakkene kan åpne, og så det blir fine løyper og gode forhold for bortoverski.  Hmm er det Lasse Kjus vi ser på bildet under, det liknet vel litt..?.. han så da unektelig ut som en veltrent og proff alpinist. Nei, det er visst ikke Lasse Kjus likevel når jeg studerer bildet mer inngående, det er visst meg selv.  Fort gjort å ta feil:)

Jeg var forresten borte og kikket på alpinparken der man kan utføre halsbrekkende stunts, som for eksempel å sette utfor bakken i hockey-stilling og treffe på det der hoppet nede på bildet, for deretter å lande en eller annen gang et eller annet sted.  Jeg skal innrømme at jeg styrte utenom det der hoppet, det skjønner dere jo sikkert.  Jeg har jo skrevet om dette på bloggen, så det betyr at altså at jeg har overlevd, og det vil si ikke testet ut det hoppet.

Jeg følte meg adskillig mer komfortabel med å kjøre her på bildet i ensom majestet og prøve å se litt proff ut:)

Gøy med litt off-piste kjøring!

Klikk gjerne på filmsnutten og bli med på en liten tur ned deler av toppskaret:

Det går mot kveld i bakken:)

Fjellandsby-linker:

Målselv Fjellandsby

Målselv Fjellandsby på facebook

Basecamp NORD

Basecamp Nord på facebook

Loftet pub

Aurora Husky

Nordlys Snow Park

Penthouse Månetoppen 38D på facebook

Penthouse Månetoppen 38D på instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg