Hva skal den o store prominente toppbloggeren gjøre i vinterferien?

Reklame | Gymgrossisten, Blivakker, Neatsvor, Iviskin, Ivieyes

Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!  Fra i ettermiddag tar jeg vinterferie!  Det kjennes helt sykt deilig!!!  Neste uke er det fri fra jobb.  På mandag er det mandag, ikke blåmandag.  Det er nesten så jeg må le rått….hahahahaha.  Det er så lenge til neste blåmandag at det er nesten komisk.  Jeg klarer ikke å se så langt fram.  Det er en evighet til.  Det skal skje så mye moro for blåmandagen kommer, så blåmandagen skal bare få være der langt inne i fremtiden et sted og skal ikke nevnes, før det er absolutt nødvendig, og ikke et sekund før.  Livet leker og skal leke en drøy uke fremover.  Herlig!

Vi setter kursen for Tromsø i ettermiddag.  Eldste bloggerdatter går jo musikk, dans og drama på videregående på Kongsbakken vgs i byen, og elevene skal vise frem en teaterforestilling som vi skal få med oss.  Det blir artig å se:)  Så overnatter vi i byen hos en trofast bloggleser som selvsagt synes det er stor stas å få besøk av den o store prominente toppbloggeren med familie.  Jeg er spent på om det blir lagt frem rød løper ved inngangsdøra i det jeg ankommer.  Hmmmm…blir det servert champagne og kanape også kanskje?  Jeg er spent!   Jeg avspaserer fra jobb fredag, og så fyker vi vel hjemover i bloggerbilen ut på dagen på fredag en gang.

Så blir det nok litt vinterferie hjemme i Bardu og litt vinterferie på oppe i Målselv Fjellandsby helt øverst høyt der oppe i Penthouse Månetoppen 38d.  Som o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge trives jeg jo godt oppe i Målselv Fjellandsby i lag hytterikfolket, nærlingslivstoppene, direktørene, millionærene og ellers den nordnorske fiffen.  Det er til og med en ganske så kjent annen “instagrammer” der oppe på Månetoppen, så her passer selvsagt den o store prominente toppbloggeren perfekt inn:)

Er mye spennende som skjer i fjellandsbyen i uka som kommer.  Bakkene er oppe hver dag fra morgen til kveld.  Og minst like interessant er det selvsagt at det kjøres afterski fra klokka to og langt ut på kvelden og natta.  Jeg må nok stå tidlig opp slik at jeg kan få gjort meg ferdig med skikjøringa til klokka blir to:)

Det er mye artige aktiviviteter i fjellandsbyen i vinterferieuka også.  Zipfy-løp og slalåm for små og store, quiz og stor afterski-kveld lørdag 11. mars.

Nå førstkommende lørdag går forresten “Akebrettet 2023” av stabelen i fjellandsbyen.  Vi skal være gjester, får en adresse dit vi skal ut og spise forrett et eller annet sted oppe i fjellet.  Så skal vi videre til et annet sted og spise hovedrett og til en tredje hytte og spise dessert.  Kvelden avsluttes med en heidundrende fest i skikafeen om kvelden.  Man drar rundt fra hytte til hytte på akebrett.  Det skal være pyntet og ordnet, og antrekk skal selvsagt være fjellgalla.  Jeg må gjennom dressene mine og finne noe passende antrekk.  Jeg håper bloggerfruen og jeg blir sendt ut til hytter eller leiligheter der det bor noen skikkelige fornemme og prominente mennesker, gjerne noen millionærer som kan servere noe sånn svindyr champagne som velkomstdrink i det den o store prominente toppbloggeren med bloggerfue ankommer.  Det blir gøy.  Jeg er klar!  Kommer jeg til å savne jobben neste uke???  NEI!!!!!!!!!!

Ha en heidundrende fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om livet i Penthouse Månetoppen 38d:  https://allansverden.no/page-9/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Ny robotstøvsuger?  Gå for testvinneren Neatsvor X600 Pro og få rabattkode av meg:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt ved hjelp av lys.  Les mer på:  https://allansverden.no/page-51/?pagelayer-live=1

Mindre hodepine og bedre søvn med blålysbriller fra Ivieyes.  Les mer på: https://allansverden.no/page-52/?pagelayer-live=1

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg