Hva skal du legge i påskeegget til dama?

Reklame | Iviskin

Det er påske og vi spiser appelsin og vi spiser kvikk lunsj og vi driver med bortoverski, nedoverski og afterski.  Og så går vi på påskeegg-jakt.  Vi legger kanskje noe godt i påskeegget til barna eller den vi er glad i.  Og det er det som dette innlegget i allansverden skal handle om.  Hva skal vi herremenn legge i påskeegget til dama?  Sånn sett er jo dette innlegget myntet på alle herremenn der ute, og ikke på alle dere damer.  Damene trenger sånn sett ikke lese mer på dette blogginnlegget, men de vil sikkert heller like å lese dette innlegget her om klær og mote og catwalk og sånt som damer gjerne liker, som plaster på såret for at akkurat dette innlegget her mer er ment for alle herremenn.  Og så får de kanskje noe skikkelig fint i påskeegget?  Hvem vet hva vi herremenn finner på å legge i påskeegget til dama?  Det kan selvsagt være en kvikk lunsj eller en pakke lakrisbåter eller noen andre spiselige saker og ting.  Men den perfekte tingen å legge i påskeegget til dame er noe annet, noe som vil gjøre dama skikkelig glad……og nå må alle dere herremenn scrolle dere videre nedover og følge godt med, mens dere damer kan bare forlate dette blogginnlegget og heller klikke på den her-linken der oppe eller se på noe annet skikkelig fint her.

Og den perfekte dingsen å legge i påskeegget til dama er selvsagt en Iviskin IPL G3.  Da blir dama skikkelig glad:)  Det er jeg ganske sikker på!  Jeg vil i alle fall tro at hun blir gladere enn om du kjøper henne en kasserolle:)  Det er i alle fall noe mer personlig enn en kasserolle:)

Iviskin IPL G3 er en hårfjerner, og den fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Du vil vel ha ei blid og fornøyd dame i påsken?  Og da vet du hva du har å gjøre, altså kjøpe en Iviskin IPL G3 og legge i påskeegget til dama.  Genialt å gjøre det akkurat nå også da ettersom du nå får 15% rabatt på denne fantastiske maskinen når du oppgir rabattkoden AK15 inne på Iviskin-butikken.   Jeg har skrevet det før, og jeg skriver det igjen, klikk og kjøp her, med rabattkoden AK15.

Ha en fin dag! Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allan kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

4 kommentarer
    1. Jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg fikk noe sånt i et påskeegg. Her skal håret sitte. Og hvis noen hadde prøvd å hinte om at det skulle vekk i MITT påskeegg hadde jeg blitt skikkelig sur. 😀 Jeg ville hatt godteri i et egg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg