Hvem er månedens blogger for desember?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Klikk her og les hvorfor nettopp du trenger en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger, og klikk der og les hvorfor nettopp du trenger en Iviskin IPL G3 hårfjerner.

I dag skal det handle om en usedvanlig dyktig blogger i allansverden.  Nei, det skal ikke handle om meg selv, selv om det selvsagt kunne gjort det, men det skal handle om en helt annen blogger.  Det skal handle om månedens blogger for desember.  Jeg har tidligere hatt kåring av månedens blogger, da for november, og den gang var det Gry Henriksen som jeg kåret til månedens blogger, ikke minst siden Gry Henriksen deler ut Gryxen Awards, og jeg ville gi henne en liten oppmuntring i forkant at hun skulle dele ut priser nå i desember.  Nå viser det seg at Gry Henriksen har gått bort fra å dele ut priser i Gryxen Awards selv, men har overlatt til folket å stemme over nominerte bloggere i ulike kategorier i Gryxen Awards, så da var jo egentlig fånyttes og overflødig å kåre Gry til månedens blogger for november ettersom jeg uansett ikke kunne ha skaffet meg en Gryxen med smisking og litt sånn bestikkelser når det likevel er folket som bestemmer.  Og i går bestemte forresten folket klokt og fornuftig, og det kan du lese mer om her.  

Men nå er er det ny måned og nye muligheter….hvem blir så månedens blogger for desember?  Blir det den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren, han som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, altså meg selv?  Blir det bloggkongen vår Tom Martin Dahle som har forskanset seg på toppen av topplista til blogg.no og vil ikke komme ned derfra (argh!!!!)?  Blir det kjerringa?  Eller blir det Bunny?  Eller Kari Engesvik?  Eller Monicaverdehus eller Audmarit  eller Vibbedille eller Frodith eller Pensjonistgunna eller en av de andre prominente toppbloggerne på Norges aller største bloggplattform, blogg.no?

Det er uendelig mange å velge mellom, veldig mange verdige kandidater til å å bli månedens blogger for november, men samtidig er det klart at there can be only one…..og månedens blogger for november er……trommehvirvel……trommehvirvel……..ja, jeg tenker så det knaker, but I have reached a decision…..

Månedens blogger for desember er Gry Henriksen.  Gry Henriksen har bestemt seg for å la folket stemme over hvem som blir årets blogger innenfor de ulike kategoriene av Gryxen Awards, men det er et men.  Gry vil selv dele ut den gjeveste Gryxen-prisen, selve æresprisen i Gryxen Awards, og her bestemmer hun selv alt.  Hun har altså fortsatt en liten diktator i magen, som driter i hva folket synes og som vil bestemme og avgjøre selv hvem som blir æresgryxen 2023.  Bunny ble første æresgryxen i 2021, Mammapaahjul vant æresgryxen i 2022, og senere i desember skal så Gry utnevne æresgryxen for 2023, uten at folket skal ha noe de skal ha sagt, og det kan kanskje være like greit, for folket kan noen ganger, om ikke alltid, stemme frem vinnere som ikke er meg selv, og det er lite gøy, mens Gry Henriksen er en klok dame som har plukket ut skikkelig verdige før, og det kan du for eksempel lese mer om her og der.

Så selvsagt må den o store prominente toppbloggeren Gry Henriksen bli månedens blogger for desember.  Det er bare som seg hør og bør.  Hun kan jo trenge en liten oppmuntring der hun nå sitter og funderer på hvem hun skal utnevne til æresgryxen nå i 2023, og man kan jo håpe på at ting kan skje som kan gjøre det lettere for Gry å bestemme seg for æresgryxen slik at hun slipper å gruble så fælt, at hun kan se ting klart, altså hvem æresgryxen må gå til:)  Hun finner det sikkert ut.  Hun er ei klok dame.  

Jeg er forresten så svak for bloggen til Gry Henriksen at jeg tenkte jeg ville skryte litt mer av den, slik jeg har gjort før, når det har sømmet seg å gjøre det, og det kan du lese mer om her.  Så jeg sier det nå, som jeg sa det i november!!  Step aside Barbie!!  There’s a new doll in town!!  Og det er den o store prominente toppbloggeren Gry!!!  Gry Henriksen står bak bloggen Gryende som er en fantastisk god blogg.  Her får vi ikke gode tips til hva kan gjøre for å få grillribba ekstra saftig og mør, men bloggen til Gry er “En blogg som i vesentlig grad er viet dagsaktuelle tema, krydret med sterke meninger som titt og ofte bryter med de politisk korrekte rammer.  I tillegg rommer den også det meste hva angår de mer tradisjonelle emnene innen blogg-konseptet, så her vil det også finnes ‘rosa’ innlegg for de som ønsker det.”  Det er i alle fall det Gry selv skriver om bloggen sin i presentasjonen “Om meg selv”.

Kjempespennende innhold på bloggen til Gry Henriksen om jeg skal si det selv, og det sier jeg, og jeg sier det ekstra høyt og tydelig nå som det er desember.  Ja, jeg formelig roper det ut så det gjaller, til Dovre faller, og så håper jeg Gry Henriksen hører det og får det med seg og husker på hvem som roper det ut så det gjaller, til Dovre faller, nå som hun snart skal dele ut ærespris i Gryxen Awards.  Jeg kan ikke få fullrost Gry Henriksen og bloggen hennes nok.  Gry er en strålende fotograf, en fantastisk skribent, en enda mer fantastisk toppblogger, og førr ei dame!!!  Jeg bare elsker bloggen til Gry!  Å gå inn og lese bloggen til Gry er det første jeg gjør når jeg våkner om morgenen, og det siste jeg gjør før jeg sovner om kvelden, og så hender det at jeg klikker meg inn i løpet av dagen for å se om Gry har lagt inn noen nye innlegg på bloggen, og det er selvsagt dagens o store høydepunkt hvis jeg da ser at hun har lagt inn noe nytt.  Og førr ei dame hun er!  Har jeg sagt det allerede?  Ja ja, jeg sier det igjen!  En god ting kan ikke sies for ofte, og i alle fall ikke nå i desember og forresten heller ikke i november.  Gry Henriksen – førr ei dame!!!

Jeg anbefaler dere alle å gå inn og følge bloggen til Gry Henriksen, gryende.blogg.no.  Det er en helt fantastisk god blogg, og Gry Henriksen er en fantastisk, ubeskrivelig dyktig og flott dame og menneske og prominent toppblogger, og så er hun en fantastisk dyktig utdeler av æresprisen av Gryxen Awards, vil jeg tro og håpe at hun er.  

Sånn ja!  Der var kåringen av månedens blogger for desember vel gjennomført, fortjent oppmerksomhet til Gry Henriksen:)  Håper Gry får en fin dag, og så vil jeg ønske henne lykke til med å finne frem til æresgryxen 2023.  Hun klarer vel å finne frem til en verdig æresgryxen?  Det trenger ikke å måtte være så vanskelig.  Hvem vet?  Kanskje blir Gry Henriksen også månedens blogger for januar 2024?  Man vet aldri hva fremtiden bringer:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Har du lyst til å få fjernet litt uønsket hårvekst til jul?  Da bør du skaffe deg en Iviskin IPL G3 hårfjerner.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken. Klikk her for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er den perfekte julegaven til den som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Kjenner du en slik latsabb, eller er du en latsabb selv, er det helt perfekt å gi latsabben, eller deg selv, en Neatsvor X600 Pro i julegave.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se Neatsvor X600 Pro in action. Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

8 kommentarer
    1. Gry er en meget god kandidat som månedens blogger i din kåring. Veldig enig. Ellers må jeg jo ydmykt takke for at lille meg også blir nevnt i dette blogginnlegget ditt, du o store eminente toppblogger og framtidige bloggkonge😅😉🥳

      1. Så hyggelig at du synes det var stas å bli nevnt. Husk å få med skjønnhetsblogger slik at det nå blir o store eminente toppblogger og skjønnhetsblogger….og fremtidig bloggkonge alt det derre der…;)

    2. WOOW!! Takker så mye <333
      Om ikke dette her er rørende for en bloggende pris-GRYnder, vet ikke jeg!!
      En dobbeltseier her i tillegg til å bli tilkjent 'æresbunny'-utmerkelsen fra 'kaninen', begynner reduksjonen i hht bakkekntakt å dra seg godt på he også, kjenner jeg! Bla.a er det en voldsom aktivitet i bevissthetens grenseland i hht å komme opp med en passende tittel.. – Du har jo O'du store, og jeg er altså på jakt etter noe tilsvarende.. – Hmmm.. – 'Her blogging highness'.. – Kan det være et alternativ, kanskje??.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg