Hvor reiser fiffen på ferie?

Reklame | Nordic Nest, Nelly, Babyshop, Sephora

I går handlet det om is på bloggen min, som seg hør og bør siden jo gårsdagen faktisk var verdens iskremdag.  Men i forgårs, altså dagen før i går, nevnte jeg på bloggen min at jeg skulle ut og reise, og da altså på ferietur.  Og det blir jo kjekt:)  Jo da, oss promenente og kjendiser reiser på ferie om sommeren vi også, i likhet med kanskje noen av dere andre vanlige, ordinære mennesker.  Det er godt med en ferietur, og greit å få brukt litt bloggpenger slik at bloggekontoen ikke blir helt stappe full så det ikke blir plass til mer.  Visste dere forresten hvor vi litt finere folk reiser på ferie?  Ja, som dere leser har jeg virkelig fått på meg toppbloggerhatten i dag, tredd godt nedover ørene slik at jeg nå er blitt helt uspiselig og ovenpå, og jeg antar da at ikke så mange av dere vanlige mennesker vet så mye om hvor vi kjendiser ferierer.  Men jeg tenkte jeg kunne fortelle dere litt om hvor toppbloggere, skuespillere, rikinger og andre kjendiser valfarter på sommerferie.  Dette vet jeg jo selvsagt litt om.  Jeg har jo mine kontakter, og så har jeg jo tilgang til google, slik at jeg kan få finne ut av litt sånn forskjellig egentlig om ikke kontaktnettverket skulle strekke til.

La oss starte med Ibiza.  Dette er et populært feriested for mange av oss kjendiser.  Jeg skulle gjerne ha vært på fes……eh….ferie på Ibiza, men bloggerfruen sier nei den festbremsen!!!!!  Argh!!!!!  Skuespilleren Alicia Wikander og Michael Fassbinder giftet seg forresten på Ibiza for ikke så mange år siden, og kanskje reiser de tilbake?  Erling Braut Haaland og Manchester City spillerne dro til Ibiza for å feire noe som jeg ikke husker helt hva var tidligere i sommer.  Populær ferieøy for de prominente.  Jeg har ikke vært der, men jeg burde!!!

Venezia er et populært feriested.  Den o store prominente har vært på ferie i Venezia.  På bildet under står han på la grande place i Venezia, altså den store plassen oversatt til norsk, og det sømmer seg vel bra at den o store prominente himself står der på den store plassen:)

Mange kjendiser ferierer i Hellas og da på de greske øyene.  Jeg kan nevne at jeg var på Rhodos i fjor, og det kan du lese mer om her, men jeg skal ikke reise tilbake til Rhodos i sommer.  Jeg har altså besøkt Rhodos, og det har forresten også Naomi Campbell og Madonna gjort.  Leonardo DiCaprio har feriert på Kreta, i likhet med den o store prominente som sist var der i 2018.  Øyene Santorini og Mykonos er også populære blant oss kjendiser.  Angelina Jolie og Brad Pitt var på familieferie på Santorini, og her har også Katy Perry, Jennifer Aniston, Maria Carey og Tom Cruise feriert.  På Mykonos har både Sofia Veragara, Kendall Jenner, Bella Hadid og andre kjendiser vært på ferie.  Så da vet dere det!

Ikke alle reiser ut av landet.  Petter Stordalen reiser gjerne på hytta på sørlandet har jeg lest.  Det er sikkert et koselig lite krypinn, kanskje på størrelse med hytteleiligheta til den o store prominente i Penthouse Månetoppen 38d?

Saint Tropez er et populært feriested for mange, der ned i Sør-Frankrike ned mot Middelhavet.  Her har Tom Cruise og Katie Holmes feriert, likeledes Kate Moss, Lily Allen, Eva Longoria og Tony Parker, samt P. Diddy (hvem nå det måtte være).  Og som seg hør og bør, jeg har også vært innom Saint Tropez om jeg ikke husker feil.  Det var visst på interrail en gang for ikke så veldig lenge siden siden jeg fortsatt er ganske ung:)

Mange av oss prominente trekkes også mot Amalfiekysten i Italia.  Jeg kan nevne Kris Jenner og Kim Kardashian, likeledes Beyonce og Reece Witherspoon.  Jeg har ikke vært ved Amalfiekysten i Italia.  Man kan jo ikke være overalt hele tiden.  Men jeg har vært i Pisa!

Miami er et populært reisemål for internasjonale kjendiser og sikkert også prominente toppbloggere skulle jeg ville tro.  På Miami Beach hender det at man kan treffe på noen kjente feriefolk, for eksempel Matthew McConaughey, Eva Longoria, Shakira og Matt Damon.

Hva så med andre toppbloggere som Tomsmatprat, Frodith, Pensjonistgunna, Vibbedille, Kjerringa, Bunny, Kari Engesvik, Docogdask, Monicavederhus, Hverdagslykke, Martine Halvorsen, Gry Henriksen, Hverdagsmagi og resten av mine toppbloggerkollegaer på blogg.no.  Hvor reiser de på ferie?  Litt hit og dit faktisk!  Besøk bloggene og se hva slags krumspring resten av bloggergjengen finner på i sommer på blogg.no.

Hva så hvis man er et helt vanlig, ordinært menneske og har lyst til å reise et sted for å kunne treffe på en slik kjendis?  Jeg kan nevne at jeg bor i Bardu.  Men man man kan så også reise til Los Angeles der borte i Amerika et sted hvor det finnes finnes flust av kjendiser. Her kan man ta guidete turer hjem til stjernenes hjem.  Jeg kan forsåvidt nevne at det her i Bardu er ingen som arrangerer guidete turer opp i Liveien til huset til den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen.  Jeg mener å vite at det arrangeres guidete villmarksturer innover Altevatnet, men dette tilbudet kan helt sikkert utvides til andre guidete turer skulle jeg ville tenke kunne være marked for det ja.  Men angående Los Angeles.  Det finnes enkelte steder der kan man gjerne kan treffe på en toppblogger, skuespiller eller annen kjendis.  På Little Doms i Los Feliz er ofte Ryan Gosling og Alexander Skarsgård ute og spiser, og på Studio City Farmers-marked hender det at det dukker opp en kjendis eller to.

Og så er det selvsagt en ting alle dere mine kjære blogglesere lurer på.  Hvor skal så den o store prominente reise på ferie?  Ja, vi reiser på onsdag.  Det er to dager til.  Enten forteller jeg hvor vi reiser på ferie i morgen, eller så forteller jeg det i overmorgen?  Men det blir ikke i dag.  Jeg må jo ha noe å blogge om i morgen også, og i overmorgen, så da blir det vel mer feriefjas i morgen vil jeg tro, og så avsløring av hvor ferden går på onsdag, eller så avslører jeg hvor vi reiser i morgen, for så å legge ut bare noe fjas på onsdag.  Vi får se hva morgendagen og fremtiden bringer:)

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om reising:  https://allansverden.no/page-22/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag anbefaler jeg følgende produkter:

Produkter fra Sephora:

Fuktighetskrem – Olehenriksen Peptide Boost Moisturizer

https://c.mtpc.se/tags/link/3285717

Haircare Kit fra Ouai:

https://c.mtpc.se/tags/link/3285854

Produkter fra Babyshop:

Grå, svart Fox 5 Complete barnevogn fra Bugaboo:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285862

Svart Pebble 360° babystol fra Maxi-Cosi:

https://babyshop-no.mtpc.se/3285865

Produkter fra Nelly:

Vattert jakke fra Carhartt WIP:

https://nelly.mtpc.se/3285869

Trenchcoat fra Only:

https://nelly.mtpc.se/3285872

Produkter fra Nordic Nest:

Kay Bojesen Songbird Kay

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285875

Kay Bojesen Songbird Sunshine

https://nordic-nest-no.mtpc.se/3285877

5 kommentarer
    1. He-he. Skikkelig toppblogger i dag. Innlegg nummer to om at du skal på ferie uten å fortelle hvor. Dette er det klasse over. Nesten som i de gode, gamle dagene med Sophie Elise og Isabell Raad.

      1. Tusen takk for hyggelige ord! Ros fra kjerringtanker kommer bare til å gjøre meg godt og kommer ikke til å skade mitt eget bloggerselvbilde på noen som helst måte, snarere tvert imot;)

    2. Jeg er imponert over oversikten du har over hvor alle kjendiser og berømtheter drar på ferie! Klart en toppblogger som deg også må på en ny, spennende ferietur med “fæmmen”! Si fra om dere trenger guiding i nærheten av der jeg camper! 🤩

      1. Ja, jeg vet jo hvor mine likesinnede liker å feriere:) Jeg leser at du er der i Costa del Sol, og det er vel solkysten i Spania vel(?). Jeg skal også til et solfylt sted. Det kan jo godt hende det er her jeg bor eller i nærheten, for her vært kjempefint vær her i det siste:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg