Bli med på house tour til Penthouse Månetoppen 38d!

Reklame | Blivakker, Tanrevel, Lindex, Elskling.no

John Masters Organics//ID Hair//Sebastian//Orofluido//Alterna//Wella SP

Jeg har blogget i ett og halv år, med nytt innlegg hver eneste dag.  Jeg har blogget om mangt og meget, og hvis du klikker her, kan du se en oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne eller tema – massevis av flotte blogginnlegg å fordype seg for den som måtte ha slike lyster.  Men det er en ting jeg aldri har blogget om.  Nei, det er ikke et innlegg med en presentasjon av mine fineste truser, for det har jeg blogget om, ulykksalig nok.  Men jeg har faktisk aldri foretatt en “house tour”, altså vist frem bilder fra inni huset der man bor, for det er veldig vanlig for bloggere og influensere å gjøre denslags, så da er det vel strengt tatt på høy tid at også jeg foretar en house tour!  Ja, når jeg tar med i betraktning at jeg er en stor prominent toppblogger, og fremtidig bloggkonge, så kommer ikke denne house tour’en ikke en dag for tidlig, snarere kanskje ett år for sent.  Men den kommer nå, i dagens innlegg.  Mange har sikkert ventet lenge på å se hvordan det ser ut inni et bloggerhus, og endelig er den store dagen kommet. Nå blir det house tour!!!

Når man er en så stor og prominent topppblogger som jeg tross alt er, er det vel helt naturlig at man har flere boliger enn bare en, så da må man bare begynne et sted, begynne med en house tour, og så ta en annen house tour en annen gang.  Og vi starter høyt oppe, det passer seg for en høyflyvende blogger å starte høyt oppe.  Her følger house tour fra Penthouse Månetoppen 38d.

Vi starter med en kopp kaffe på trappa før vi ønsker velkommen inn…

Vi svinger rett inn til høyre, inn på “Målselv-rommet”…

Går så ut i gangen igjen, fortsetter litt frem og så til venstre.

På vei inn i stua og kjøkkenet…

Og der ved inngangen til stua og kjøkkenet blir vi tatt i mot av denne flotte karen som ser ut til å være klar for å feire påske!

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkonge i egen høye person drikker kaffe!!!

Bjørn på Månetoppen!

Picasso Kristensen nyter utsikten…

En tur ut på altanen…

Vi går ut tilbake der vi kom fra og fortsetter så inn på døra der til venstre, på do.  Er det house tour så er det house tour!!!

Vi forlater doen for denne gang, og fortstter innover gangen, og så går vi inn den døra som så vidt står på gløtt – inn på badet…

Og så videre til høyre for vasken åpner vi døra inn til badstua…

Det er bare å komme seg ut av badstua før man blir kokt levende!!!

Ut fra badet, badstua og ut i den lange korridoren og så inn på “Narvik-rommet på andre sida av badet.  

Ut fra “Narvik-rommet” og i enden av den lange korridoren finner vi “Hemsedal-rommet”.       

Felix Askeladden sover inn på “Hemsedal-rommet” nede i køyesenga der det er bredest.  Eldste bloggerdatter sover oppe.

Da har vi vært gjennom all herligheten.  Spennende med house tour.  Syntes faktisk penthouse’n så enda større og flottere ut på denne house tour’en enn i virkeligheten, og det skyldes selvsagt at bildene er tatt med vidvinkel, slik at pentouse’n skal virke sånn skikkelig storslått når denne jo skal vises frem og faktisk tilhører en såpass stor og prominent toppblogger og innflytelsesrik influenser og fremtidig bloggkonge!  Jeg trives forresten veldig godt oppe i Penthouse Månetoppen.  Har det meste av det vi trenger her oppe; det eneste jeg føler jeg mangler er en pidestall, men hvis du klikker her, kan du se noen pidestaller som jeg liker godt, og jeg blir nok å investere i en slik ganske snart.  Det er også på høy tid!  Takk for at du ble med på house tour!

Håper du får en fin dag.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se lure ting å ha på hytta:  https://allansverden.blogg.no/lure-ting-a-ha-pa-hytta.html

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Showpony//Showpony//Showpony//Showpony

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg