I dag har jeg klaget og surket så godt jeg har kunnet!!!

Gjør gode kjøp i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

I dag har jeg klaget og surket og uffet og stønnet for meg selv, som best jeg har kunnet!!!  Nei, jeg har ikke blitt helt døgnvill av å ha ferie eller hatt en fæl drøm og begynt å innbille og fantasere om det er blåmandag, slik at det er derfor jeg skulle være i gang med klagingen igjen, og sytingen og surkingen, og hva som mere måtte være.  Nei, det er langt mer alvorlig enn som så dette som har skjedd.  Blodtrykket har vært høyt i dag, jeg har merket tendenser til å få noe som kan likne panikkanfall, både nå og da, og det har i det hele tatt vært en vanskelig dag i dag for den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og som planlegger et formidabelt toppstøt opp mot den ultimate toppen av topplista til blogg.no, førsteplassen altså.

Det har nemlig skjedd svært dramatiske ting på blogg.no, Norges største bloggplattform der vi alle sammen, kremen av norske toppbloggere er samlet for å sette dagsorden og blogge om mat og strikking og blomster og hva man kan best gjøre for å få grillribba saftig og mør.  Og det er ikke lite dramatiske saker og ting som har skjedd.  For tidligere i dag, tirsdag 2. juli forsvant topplista!!!  Ja, du leste rett.  Topplista til blogg.no der man kan få en oversikt over de 100 mest besøkte bloggene siste døgn er forsvunnet…..borte….som sunket i jorda!!!!  Og for en toppblogger som meg som blogger for å nå toppen av topplista til blogg.no er dette selvsagt en eksistensiell krise for hele bloggingen min.  Det er som om Mount Everest bare hadde forsvunnet rett foran øynene til Frank Løke der han klatret seg oppover mot toppen, og så var den ikke der lenger……hele fjellet borte…..sunket i jorden.  “Action Frank” hadde ikke blitt blid, med eller uten oksygen, og jeg er selvsagt ikke blid jeg heller, som seg hør og bør, når topplista plutselig er forsvunnet, rett foran øynene mine, og jeg har prøvd som best jeg har kunnet å puste rolig med magen i dag, unngå at blodtrykket skulle rase opp, men har kjent at det kunne egentlig vært litt ok med noe tilførsel av ekstra oksygen enkelte ganger i dag, som for eksempel når Bunny roper hurra for at topplista er borte, fans dritt altså.

For den var jo der i går, topplista, borte i dag, med det resultat at man på blogg.no nå bare ser de siste blogginnleggene fra diverse bloggere, toppbloggere og helt vanlige ordinære bloggere.  Ingen toppliste!!!!  Herregud!!!  Jeg har det ikke lett.  Det er helt på sin plass å klage og syte og surke og stønne og uffe som om det skulle vært en forferdelig blåmandag, men dette er hvis mulig enda verre.  Hvordan i alle himmelens dager skal jeg kunne gjøre et toppstøt opp mot toppen av topplista til blogg.no hvis den ikke lenger er der?  Det er komplett umulig.  Å nei å nei å trippel nei!!!..med tre utropstegn bak, minst!!!!!

20220804_194820-1536x2048

Jeg håper at topplista er tilbake i morgen.  Jeg er spent.  Jeg har lest at blogg.no jobber iherdig med å få ordnet disse tekniske problemene som gjør at topplista er blitt borte, og når jeg leser at de gjør det, så regner jeg med at topplista er borte for evig og alltid, i likhet med menyfunksjonen for å lage metapic-collager og menyfunksjonen for å kunne se statistikk over besøk inne på kontrollpanelet, der det også oppstod tekniske problemer en gang for lenge siden.  Men jeg håper på det beste.  Kanskje er topplista tilbake i morgen?  Det er lov å håpe, men jeg tviler.  Ingen toppliste, ingen toppstøt, på litt sikt neppe noen allansverden lenger heller på blogg.no!!!! 

Blir det ingen toppliste i morgen heller må jeg nok ty til 11 matvarer som er bra for deg med høyt blodtrykk, som Bunny anbefaler.  Det kan bli mye rødbeter, bananer, linser og mørk sjokolade.  Det blir en spennende dag for oss bloggerne på blogg.no i morgen.  Let’s hope for the best, men jeg stålsetter meg for the worst, og etterhvert the end!!!

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Er du mann og langhåret lasaron og kanskje kunne trenge en hårføner til å få tørket det lange håret ditt etter at du har dusjet?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Og den beste og kraftigste hårføneren passer selvsagt også helt perfekt til alle damer også, bare så det er sagt.   For denne vidunderlige hårfønerdingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modeling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og bruker rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no, og bare så det er sagt så er sagnomsuste Dyson Supersonic nr. 2 på disse testene, og den koster dobbelt så mye Curli AeroFlow.  Hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Fantastisk juli-tilbud!  Få fantastisk juli-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg