Influenserkraften lever!!!

Reklame | Gymgrossisten og KitchenTime

Performa//Gorilla Wear//Iron Gym//Scitec Nutrition

Tjohei og god tirsdagsmorgen!  Influenserkraften lever!!  I går var sistesjansen del 1 i melodi grand prix, og Trollfest, Maria Mohn, Kim Wigaard og Mari Bølla gikk videre til sistesjansen del 2 som er på lørdag.  I gårsdagens blogginnlegg anbefalte jeg folket på det sterkeste å stemme på de tre første, noe de gjorde, og jeg er svært godt fornøyd med det norske folk egentlig.  Dette viser at influenserkraften min lever i beste velgående.  Jeg kan påvirke folket, det er jo gøy det da.  Nå valgte jo folket også å sende Mari Bølla videre til sistesjansen del 2, istedenfor min anbefaling som var Steffen Jakobsens countrylåt, men det får gå for denne gang.  Får bare finne meg i at folket får ha litt fri vilje også da.

På lørdag er sistesjansen del 2.  Da skal disse fire konkurrere om den siste plassen i den norske mgp-finalen lørdag 19. februar.  Det blir spennende å se hvem som får siste plassen.  Jeg skal selvsagt komme med gode råd hvem dette bør være på bloggen på lørdag.

Håper dere alle får en fin tirsdag.  Jeg tenkte forresten at jeg skulle gi dere et tips om hva dere kan lage til middag litt senere i dag.  Sånn cirka litt før halv fire eller deromkring, eller noen få minutter etter, så kommer et middagstips på allansverden.  Det er mat helt fra bunnen, og det går ganske raskt å lage, så dere rekker å lese innlegget og fikse tirsdagsmiddagen rett etterpå.  Velkommen tilbake til allansverden litt senere i dag:)

Hahn Kitchenware//OBH Nordica//OBH Nordica//Exxent

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg