Jeg gjør visse justeringer!

Reklame | Iviskin, Neatsvor og Nordiska Galleriet

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Jeg tenkte jeg at jeg ville informere dere alle mine kjære blogglesere at jeg gjør visse justeringer.  Og det er alltid greit å gjøre visse justeringer, fortrinnsvis ikke bare for justeringenes eller syns skyld, men hvis justeringer kan gjøre ting bedre, så er det helt på sin plass å gjøre visse justeringer vil jeg tenke.  Å gjøre visse justeringer er således ikke så dumt, man kan evaluere og finne ut man er ikke helt fornøyd med saker og ting og så gjøre visse justeringer deretter.

Hvis man snekrer, er det fort gjort å ende opp med at noe er skjevt slik at man må gjøre visse justeringer, i alle fall hvis man er toppblogger og ikke snekker, til tross for at man har alt av utstyret i orden…..

Det kan være greit å gjøre visse justeringer med slegge og sag.  Da kan det fort bli store justeringer, men mindre justeringer kan vel også være vel og bra.  Personlig gjør jeg ofte visse justeringer.  Jeg må innrømme at jeg gjør sjeldent justeringer på snekkerarbeid, ettersom jeg sjelden holder på med denslags, snekkerarbeid altså, o stor prominent toppblogger som jeg jo er, med en 2. plass på topplista til blogg.no på samvittigheten, men jeg kan i dag kunngjøre at jeg kommer til å gjøre visse justeringer hva gjelder bloggingen min.  Ble dere nervøse nå?  Engstelige for at jeg skal gi meg og ikke lenger lire av meg en haug med kvalitetsblogginnlegg om fjas og alt og ingenting?  Ingen grunn til panikk i så måte!  Slapp av!  Jeg skal ikke gi meg, ennå.  Men jeg skal gjøre visse justeringer hva gjelder bloggaktiviteten min.  Og det kan jo være greit for dere alle å vite, så da sa.  Og da ble det altså et innlegg slik som dette, med en masse tørrprat om visse justeringer og slegger og sag og rent fjas med stor F.  Men nå skal jeg da omsider komme til poenget.  Ja, jeg skal gjøre visse justeringer på bloggaktiviteten min.  Tidligere har jeg jo pleid å legge ut nye blogginnlegg sånn rundt halv seks om morgenen, i alle fall i ukedagene, men dette blir det nå en endring på, til det mer uforutsigbare.  For når dere mine kjære blogglesere vet eller antar at jeg legger ut blogginnlegg tidlig på morgenen, er det vel slik at mange går inn litt senere og får med seg dagens kvalitetsblogginnlegg i allansverden.  Og da blir det kanskje bare ett klikk fra det store flertall av dere i løpet av en dag.  Men når jeg legger ut nye innlegg til litt mer ulike tidspunkt hver dag, kan det fort bli at mange av dere må klikke dere inn på allansverden flere ganger i løpet av dagen for endelig å få lest dagens kvalitetsblogginnlegg.  Dere skjønner tegninga?  Flere klikk fra dere kjære blogglesere er ønsket mitt, derav mer reklamepenger og mer champagne.  Noen ganger vil jeg jeg legge ut innlegg tidlig på morgenen, andre ganger kanskje midt på dagen eller om kvelden, eventuelt midt på natta.  Det er altså aldri godt å vite når det blir lagt ut nye kvalitetsblogginnlegg i allansverden, og det betyr at flere av dere forhåpentligvis vil klikke dere inn flere ganger på bloggen min for å kunne få lest dagens innlegg.  Kanskje noen er så nysgjerrige at de lurer på om jeg kan ha lagt inn nytt innlegg midt på natta at de sitter og oppe og klikker halva natta for å se om det kan komme noe nytt på bloggen min.  Jeg satser altså på det uforutsigbare litt fremover og håper flere klikker som gale til ulike tider på døgnet for å se om det kan være kommet noe nytt inne på allansverden.  Og hvem vet?  Kanskje det er dager jeg ikke kommer til å blogge.  Det kan være at jeg blir lat og ikke gidder å blogge og bare vil hvile noen dager på mine laurbær, i det håp og tro på at dere kjære blogglesere vil fortsette å klikke dere inn i allansverden både titt og ofte for å sjekke om det er noen nye store ting på gang, i form av et nytt blogginnlegg altså.  Ellers så kan det være dager da jeg planlegger å legge ut flere innlegg både titt og ofte.  Hva som skjer og hvor haren hopper vil jeg ikke si noe om.  Men klikker dere ofte inn på allansverden, så finner dere nok ut hva som skjer, i den grad det i det hele tatt skjer noe!

Til lykke med klikkinga inn på bloggen min fremover.  I morgen blir det nok et nytt innlegg på bloggen min, en eller annen gang i løpet av dagen.  Det er et kjempebra innlegg som du virkelig ikke vil gå glipp av, et virkelig sjeldent godt kvalitetsblogginnlegg.

Ha en fin dag.  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Fortsett med det flere ganger om dagen, gjerne også midt på natta:)  Velkommen tilbake i morgen!

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk april-tilbud!  Få fantastisk april-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg