Jeg har blitt en ganske så bra versjon av meg selv!

Reklame | Gymgrossisten og Ivieyes

I dag skal jeg skryte masse, av meg selv!  Jeg er tross alt o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge, og jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, så det skulle da vel bare mangle om jeg ikke skulle kunne lire av meg litt selvskryt da.  Det er liksom det at jeg føler at jeg har blitt en ganske så bra versjon av meg selv, og slikt kan jo ikke gå upåaktet hen når man er prominent toppblogger, så da kommer det litt selvskryt, og kanskje ikke bare litt heller:)  Jeg er blitt flink til å trene, spise sunnere.  Jeg har fått mer overskudd, har mer energi, mindre hodepine.  Jeg sover bedre, føler meg yngre, penere og vakrere, er mer opplagt på jobb, blitt sterkere, tenker klarere, blitt en enda mer tilstedeværende husfar for Picasso Kristensen og Felix Askeladden, og blitt en bedre ektemann og elsker.  Og sist men ikke minst.  Jeg har, i den grad det i det hel tatt er mulig, blitt en enda flinkere blogger! Jeg skriver stadig bedre.  Alt går bare bedre og bedre og bedre, og det må være lov å spørre seg hvor skal dette ende?

Det er vanskelig å si hvor det skal ende.  Men jeg har fundert en del på hva som er årsaken til at jeg har blitt en enda bedre versjon av meg selv, og jeg har undret meg om det kan skyldes disse blålysbrillene fra Ivieyes som jeg har testet ut det siste halve året.  Det skyldes i alle fall ikke dette pannebandet som jeg har på meg.  Men kan det skyldes blålysbrillene jeg har brukt?

Ivieyes blålysbriller er tiltenkt å blokkere ut skadelig blått lys fra skjermer, telefoner, nettbrett og datamaskiner, og dergjennom redusere tretthet i øynene, forhindre hodepine og i verste fall migrene, og bedre søvnkvaliteten.  Jeg bruker nok en god del tid foran skjerm i løpet av en dag,  på kommunal jobb, som nettlærer og i mitt virke som blogger.  Det blir noen timer foran skjerm ja, og det er to ting jeg merker veldig tydelig forbedring på etter at jeg har begynt å bruke blålysbriller.  Og det er dette med mindre trette øyne og mindre hodepine.  Jeg har alltid sovet godt, så det er vanskelig å dokumentere noen ytterligere forbedring på søvnkvalitet for min del, for jeg sover veldig godt og sammenhengende natta gjennom, og kunne forsåvidt ha sovet enda lenger om morgenen, spesielt på blåmandager.  Men jeg merker veldig tydelig at med blålysbriller så er jeg mer opplagt når jeg sitter og jobber foran dataen, blir mindre trett og “sår” i øynene og plages ikke av hodepine, som jeg kunne gjøre før hvis jeg satt mye foran skjerm.  Og det er absolutt en kjempebra ting!!!

Det Ivieyes blålysbriller ikke kan hjelpe med er å gjøre deg sterkere, vakrere, penere eller yngre.  Blålysbriller gjør deg neppe heller til en bedre ektemann eller en bedre pappa, ej heller en bedre elsker.  Man blir heller ikke flinkere til å trene eller flinkere til å spise sunnere ved å bruke blålysbriller.  Noe kan man gjøre selv, å sette seg mål for å bli en bedre utgave av seg selv, ha fokus på de viktige tingene og endre på det som er viktig for en.  Mens hva gjelder andre kan det være at det er bare noe en føler seg, eller tror man at man er, så som vakrere, penere, yngre, flottere, sterkere, mer sexy og så videre og så videre.   Det er nok bare slike ting jeg innbiller meg ettersom jeg er blogger, har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og blitt en så voldsomt o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge.  For så vidt kan det være greit å få av seg den “bloggerhatten” av og til, og heller være den jeg egentlig er, til en forandring, og ikke den derre ufyselige, oppblåste, overlegne, høytflyvende bloggeren som tror han er en o stor prominent toppblogger,  fremtidig bloggkonge og så vakker og pen at. Blålysbriller gjør en i alle fall ikke sterkere og penere, dessverre, skjønt Ivieyes blålysbriller er ganske lekre, og det kan sikkert også være delte meninger om ikke disse blålysbrillene faktisk gjør en vakrere og mer sexy? 

Men nå av med “bloggerhatten” for en stund, og på med Ivieyes-blålysbriller.  Blålysbriller er geniale egentlig.  Med blålysbriller blir jeg altså mindre trøtt i øynene og plages mindre av hodepine, og det er en veldig bra ting for meg i min hverdag der jeg sitter mye foran skjerm.  Og det kan vel godt tenkes at blålysbrillene gjør meg til en bedre blogger, at jeg skriver bedre, for med blålysbriller kan jeg jobbe lenger foran dataen og mer konsentrert, uten trøtte og slitne øyne.  Jeg har tidligere kåret mine aller beste blogginnlegg, og det kan du lese mer om her, og på en topp 10 liste er de aller fleste av blogginnleggene mine fra de siste månedene.  Dette er altså blogginnlegg skrevet med blålysbriller!  Og påfallende er det også at når det gjelder kåringen av det verste mølet, mine 10 verste blogginnlegg, så er alle disse 10 innleggene skrevet før jeg begynte med blålysbriller!  Det går altså bare bedre og bedre med bloggingen, takket være blålysbriller fra Ivieyes.  Mange har dessuten sagt at at søvnkvaliteten blir bedre når de bruker blålysbriller, så jeg kan på det varmeste anbefale alle å skaffe seg et par, og gjerne før man har begynt å merke plager med slitne øyne og hodepine, for å forebygge slike ting.  For noen hundrelapper kan du faktisk skaffe deg et par flotte blålysbriller fra Ivieyes.  Det er bare å gå til Ivieyes-butikken på nett og bestille et par du liker godt.  Det er flere modeller å velge mellom.  Alle kombinerer et trendy design med høy kvalitet på innfatning og glass.  Og hvis du oppgir rabattkoden “allan20“, så får du 20% rabatt på brillene.  Da koster de jammen ikke mange hundrelappene faktisk:)  Det er en lur investering i helse og velvære for oss som lever i den digitale tidsalder med digitale skjermer både her og der:)

Og bestiller du i dag, så tar det ikke mange dagene før du får flotte blålysbriller hjem i posten.  Og hvis du vil se hva som da kommer i posten, kan du bare klikke på youtube-filmen under og bli med på unboxing:) 

 

Jeg setter så på meg bloggerhatten en siste gang før jeg avslutter dagens innlegg, og jeg foreslår at du gjør som den o store bloggerkongen himself, og skaffer deg et par Ivieyes blålysbriller du også:)

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se mer info om blålysbriller fra Ivieyes:  https://allansverden.no/page-52/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg