Det går bedre og bedre dag for dag!

Reklame | Gymgrossisten og Ivieyes

Det går bedre og bedre dag for dag!  Jeg tenker på bloggingen selvsagt.  Jeg føler jeg er inne i en god stim når det gjelder bloggingen. Skrivingen går veldig fint, ordene kommer lett, og jeg synes selv at jeg er mer fornøyd med kvaliteten på innleggene mine nå enn tidligere.  Jeg har da også ligget stabilt høyt på topplista til blogg.no den siste tiden.  Jeg har undret meg litt over hva årsaken til at ting går bedre og bedre dag for dag.  Og jeg tror jeg har svaret…

Mens jeg tidligere ofte ble trøtt, sliten og fikk vondt i hodet hvis jeg satt lenge foran pc’en med blogginnleggene mine, så merker jeg svært lite til slike plager etter at jeg begynte å bruke blålysbriller fra Ivieyes.  Blålysbriller er noe smarte, nymotens greier.  De reduserer eksponeringen for blå lysbølger som kommer fra digitale skjermer, noe som gjør at det blir mindre belastning på øynene.  Man får mindre hodepine og oppnår bedre søvn, og for en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no er det helt perfekt, for når brillene mine skjermer for dette blålyset kan jeg jobbe med blogginnlegg på pc-skjermen lengre og mer konsentrert uten å føle meg trøtt, få hodepine og vondt i øynene.  Og det igjen fører til at blogginnleggene faktisk blir bedre føler jeg!  Er du en av dem som også bruker mye en del foran pc, mobiltelefon eller andre digitale skjermer?  Jeg vil tro at de fleste av oss faktisk gjør det, og du bør absolutt skaffe deg et par blålysbriller fra Ivieyes du også om du ikke allerede har gjort det.  Det koster noen hundrelapper for et par blålysbriller, men når du oppgir rabattkoden “Allan20” i Ivieyes-butikken, får du faktisk 20% rabatt på brillene.  Se mer info om Ivieyes-blålysbriller på:  https://allansverden.no/page-52/?pagelayer-live=1

Jeg nevnte at jeg følte at blålysbrillene mine har bidratt til at blogginnleggene mine stadig blir bedre, og det er helt tydelig at så er tilfelle.  Jeg har tidligere laget en rangering av mine 10 beste blogginnlegg, da fra jeg startet bloggen min i oktober 2021 til oktober 2022, og denne rangeringen kan du se her.  Men når jeg nå i dag har sett på denne topplista på nytt og laget en rangering av alle mine blogginnlegg frem til dags dato, så ser jeg at 7 av 10 av de blogginnleggene på lista er fra de siste par månedene!  Det er ingen tvil om at det går bedre og bedre dag for dag, og noe av æren for det må tilskrives blålysbrillene mine fra Ivieyes, selv om det jo da også til syvende og sist er den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen som har skrevet innleggene. Men det er også en kvikk og opplagt toppblogger uten hodepine og sviende øyne, og da skriver han bedre nå enn før, og stadig bedre for hver dag som går, og bare gudene vet hvor det skal ende!  Antakelig ender det opp helt på toppen av topplista til blogg.no!!!

Her kan du forresten se en oversikt over mine 10 beste blogginnlegg, oppdatert i dag 9. mars.

10. plass:  “The day a team died” (5.2.23)

9. plass:  “Drømmepåske på Månetoppen” (fra 18.4.22)

8. plass:  “Mine fineste dresser” (fra 2.2.23)

7. plass:  “Det er tid for å gi terningkast til all maten på Rhodos” (fra 20.7.22)

6. plass:  “Det er tid for å lade opp til mgp-finale” (fra 3.2.23)

5. plass:  “Sjekk topplista til blogg.no” (fra 28.8.22)

4. plass:  “Det er på tide å gjøre opp status og sammenlikne seg med Hemingway” (fra 9.2.23)

3. plass:  “Sømmer det seg å være lystig og glad på en blåmandag” (fra 6.2.23)

2. plass:  “Hver gang vi møtes for å blogge” (fra 18.2.23)

1. plass:  “Hysj, kongen vil gjerne få si noen ord…”  (fra 8.2.23)

Masse svært gode blogginnlegg av usedvanlig høy språklig og litterær kvalitet.  Klikk deg gjerne inn på topp-innleggene og hygg deg med det beste av det beste fra den o store prominente toppbloggeren himself, og fremtidige bloggkonge:)  Hvis du kjenner du blir trøtt og får vondt i hodet mens du leser, bør du bestille deg et par blålysbriller fra Ivieyes omgående.  Helst bør du bestille før du blir trøtt og får vondt i hodet.  Husk rabattkoden “Allan20”.

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg