Jeg svikter dere ikke!!!

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

Gorilla Wear//Under Armour//Under Armour//ICANIWILL

God mandagsmorgen! I gårsdagens blogginnlegg gikk jeg langt i å antyde at jeg skulle være lat og ikke gidde og lage et blogginnlegg i dag. Men jeg har ombestemt meg. Jeg kan  jo ikke gjøre denne mandagen i juli til en skikkelig blåmandag for mine blogglesere ved å ikke ha et innlegg der på bloggen min. Så da blir det blogginnlegg likevel. Jeg svikter dere ikke! Det er altså blogginnlegg i allansverden i dag likevel, faktisk det som du leser nå og som snart er ferdig.

Det er ikke alle som leser bloggeinnlegg, og tenk at selv konemor sitter og leser i en bok ved bassengkanten her på Rhodos, når hun heller kunne ha vært på mobilen og lest blogg.  Det er trist, bare veldig trist.  Det er dog veldig mange andre rundt bassengkanten som sitter og ser på mobilen, og regner med at det er blogg de leser, og det gleder et bloggerhjerte!!!

Før jeg avslutter dagens innlegg, skal jeg fortelle litt om hva som kommer i allansverden utover den uka som vi nå går inn i. Og det blir litt av hvert, mest ulike stemningsrapporter fra Rhodos der jeg jo er på ferie, men kanskje også noe annet, eller kanskje ingenting i det hele tatt hvis jeg plutselig blir doven og lat og ikke gidder å blogge i det hele tatt.  Det kan bare plutselig skje!  Man vet aldri med latskapen.  Men én ting må jeg forberede dere på, og det er innlegget som kommer på onsdag i allansverden. Jeg fikk jo en kommentar fra en ivrig bloggleser tidligere her en dag om at en blogger som meg, med en 8. pass på topplista til blogg.no på samvittigheten, burde sikte enda høyere opp på topplista og komme med noen skikkelig spektakulære innlegg fra ferien i sydenlandet for å nå enda høyere opp på topplista. Og denne bloggleseren har selvsagt helt rett! Selvsagt bør jeg trå til med noen skikkelige spenstige innlegg for å komme meg opp på lista, og jeg starter på onsdag. Jeg tror egentlig at jeg vet hva folket vil ha, og det skal de få, på onsdag;)  Det blir kraftig kost!!  Jeg lader opp med litt mindre kraftig kost i morgen, selv om det handler om mat,  restaurantbesøk, anmeldelse av den kulinariske opplevelsen, terningkast, kanskje mathyllester eller ekle radbrekkinger av ufyselige matretter.  Kanskje vi ses i morgen, og i alle fall på onsdag, eller allerhelst hver dag! Ha en fin uke fremover:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Mixology spansk gin og tonicglass 4-pack 4 stk/pakke Transparent//Forkle RÅ Mørk grå//Stanley JR Verktøykasse med verktøy//EMS salva 250 ml

2 kommentarer
    1. Dette blir spennende, her gledes det til onsdag 😀. Men tru om det blir noe med blekksprut i morgen 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg