Kjørte han poolrace, eller kjørte han ikke?

Reklame | Blivakker, Miinto, Hickap, Gina Tricot og Røhnisch

Forrige lørdag var det sesongavslutning med poolrace i Målselv Fjellandsby.  Jeg hadde i forkant blogget om dette poolracet, der man altså skal starte oppi bakken, suse nedover og så prøve å komme seg over et vannbasseng nede på slette.  Først hadde jeg kunngjort at jeg ville utfordre skjebnen og delta på poolrace, og det kan du lese mer om her, men så på selve lørdagen hadde jeg begynt å få kalde føtter, og jeg kunngjorde da i lørdagens blogginnegg at jeg hadde ombestemt og ville ikke delta likevel, var planen, og det innlegget kan du lese her.  Men hva skjedde egentlig?  Kjørte jeg poolrace, eller kjørte jeg ikke?  En hel bloggverden har nok ventet i spenning og forventet et innlegg der jeg skulle fortelle litt mer klart om det ble poolrace eller ikke, og i dag kommer det innlegget.

Poolracet gikk av stabelen klokka 1300, og klokken 1217 tok jeg avgjørelsen.  Jeg meldte meg på.  Det ble for stort press om å delta, fra bloggerfruen og bloggerbarna som hadde lyst til å ha det like mye gøy som sist gang jeg deltok, som startnummer 2, og det kan du se her, men også fra verden forøvrig, og for eksempel fra bloggeren kjerringtanker som hadde en klar oppfordring:  Gjør det!  Gjør det!  Gjennomfør det!  Så jeg tenkte at jeg kan jeg ikke feige ut.  Har jeg sagt A, så får jeg si B og melde meg på.  Som sagt så gjort!  Jeg fikk startnummer 18, av ca. 50 kjørere.

Litt før klokka ett tok jeg så heisen oppover for å gjøre meg klar i lag med en del andre unge fartsgale skiakrobater…..

Når man står der på toppen, vet man at om få sekunder er det over.  Det er bare å hive seg utfor å få det overstått.  Og man kan jo tenke på hva er det verste som kan skje?  Det er selvsagt at man krasjlander i møtet med vannet og slår seg i hjel umiddelbart, eller at man synker til bassengets bunn og drukner, og det vil ta bittelittegranne lenger tid.

Etterhvert ble navnet til den o store ropt opp.  Det ble ropt opp “Allan”, ikke den “o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen” og så fikk jeg “GO”.  Jeg suste nedover.  Jeg svingte litt hit og dit til å begynne med og siktet meg så inn på bassenget.  Og jeg innså at jeg kom til å klare det, å sikte meg inn på bassenget altså, og ikke treffe bygget med skikafeen eller puben.  Jeg nærmet meg pool’en og i det jeg traff vannet med god fart lente jeg meg litt bakover og samlet skiene……og suste elegant over poolen, mens vannet sprutet bort på bloggerfruen, bloggerbarna og resten av publikum som stod rundt pool’en og forventet seg noe helt annet.  I dit it!  Jeg kom meg over!  Jeg var egentlig litt forfjamset!  Jeg hadde forventet et bad, en krasjlanding, og så dette da!!!  Nå er det ikke bare Jesus som har gått på vannet.  Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen himself har også gjort, riktignok med ski på beina, men like fullt!

Ikke mye vann på skidressen denne gangen!  Helt tørr!!  Gøy med poolrace!!!  Jeg fikk det til!  Kanskje jeg blir tilskuer og ser på neste gang?  Da vil vi ha deltakere som har litt lav fart i møtet med vannet, og hvis de likevel har bra fart, er det flott om de har bred skiføring og lener seg litt fremover i møtet med vannet:)

Ha en fin dag sammen!  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om livet i Penthouse Månetoppen 38d:  https://allansverden.no/page-9/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70% resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

5 kommentarer
    1. Klart du måtte gjøre det!!! Har man først tenkt tanken og hatt lyst, kommer man til å angre i all evighet om man ikke gjorde det! (Karis lov) 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg