Pappas prinsesse fyller 16 år!!!

Reklame | Bli vakker og Gymgrossisten

Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

Så har dagen kommet!  Pappas prinsesse fyller 16 år i dag.  Det er nesten ikke til å tro.  Tenk at det er gått 16 år siden jeg ble pappa til den lille bamsen min som nå er blitt en diger bamse.  Det er ikke til å tro!  Selv er jeg like ung som før, men når man ser på barna ser man jammen at årene har beveget seg i en viss retning fremover!  Barna blir større, eldre.  Sånn er det bare:)  Og pappas prinsesse ser ikke likedan ut i dag som for 16 år siden:)

Min datter Celine Ariel ble født i Tromsø 5. mai 2006 litt før halv åtte om kvelden.  Det var en fredagskveld, det var nydelig vær og sol, en perfekt dag for et nytt lite menneske å komme til denne verden.  Jeg er veldig stolt over den flotte ungdommen min datter har blitt.  I dag blir det bursdagsfeiring, vi fortsetter feiringen i helga, og gleder oss til kaker og hyggelig bursdagsfeiring.  Har selvsagt brukt litt bloggepenger på bursdagsgave også, men kan selvsagt ikke røpe hva gaven er ettersom datter er en ivrig leser av allansverden – det er hun selvsagt pålagt å være:)

Prinsessa mi går nå altså siste året på ungdomsskolen, og til høsten begynner hun på musikk, dans og drama på Kongsbakken videregående skole i Tromsø.  Vi må la henne følge drømmene sine!  Blir hun skuespiller i Hollywood, vil hun sikkert huske sine gamle foreldre og kanskje la det dryppe noen skuespiller-millioner over oss arme sjeler hjemme i Bardu, men vi står oss nok godt uansett ettersom jeg da regner med at blogge-og reklamemillionene også da vel driver og renner inn:)

Forresten, hvis det er noen som har et lite slott i Tromsø å leie ut til prinsessa mi, til en høy eller lav pris, så er det hyggelig om du tar kontakt med oss:)  Det kan bli litt av en ære for en utleier, er tross alt å tale om å leie ut et sted å bo for datterprinsessa til bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no!  Det burde vel friste ganske så mye vil jeg tro!  Så ta bare kontakt om du har et fint slott, sentral beliggenhet, i et pent strøk, så blir vi nok enige om husleie og betingelser:)

 

Så gjør vi oss klar for bursdagsfeiring.  Starter opp med litt frokost på senga til bursdagsbarnet i dagen, så blir det vel mye gøy hjemme i Liveien de neste dagene:)  Takk for at du besøker allansverden – og hyggelig om du kommer på besøk til bloggen min flere ganger.  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg