Plutselig var det gladmandag!!!

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Hahahahaha!!!!!  Det er gladmandag!!!!!  Herregud for en lykke!  Det er en helt vanlig mandag i februar, 26. februar faktisk og vanligvis er en slik mandag i slutten av februar en blåmandag.  Men ikke i dag.  I dag er gladmandag!  Og det skyldes ene og alene at jeg ikke er på jobb i dag.  Jeg har vinterferie.  Jeg er i Øksfjord, perlen i Vest-Finnmark har jeg lovet de lokale menneskene her å oppe å skrive om stedet, siden de ba så pent den o store om han så ikke kunne gjøre, og så gjorde han det, skrev at han var i Øksfjord, denne perlen i Vest-Finnmark.  Men i dag reiser jeg faktisk hjem, jeg og bloggerfruen og bloggerbarna.  Vi reiser hjem til bygdebyen Bardu i indre Troms.  Vi har vært her siden fredag kveld, men alle gode ting har en ende, også vårt besøk i Øksfjord, og selv om vi har hatt flotte dager i Øksfjord med god forpleining, så blir det også godt å komme hjem også, for å fortsette vinterferien der.  Så da må vel en ting sies, og det er farvel Øksfjord!  Takk for denne gang, og nå kan dere ta ned dette “Velkommen til Øksfjord”-skiltet som stod oppe da vi kom på fredag nå som vi reiser i dag og spare det fine skiltet til neste gang jeg kommer:)

Det er jammen deilig med gladmandag ja.  Hahahahah……herlig altså!!!!  Det er sånn til de grader gladmandag også.  Jeg skal ikke på jobb før neste mandag!!!  Fytti hæ…..ehh fytterakkern så deilig!  Om jeg skal innom jobb en liten tur for jeg kjeder meg?  Nope!!  Det kommer ikke til å skje.  Aldri!!!!  Jeg skal derimot leve herrens glade dager hele uka til ende.  Bloggerfruen skal forresten jobbe, men bloggerbarna og jeg skal vel være hjemme og kose oss og sikkert finne på litt forskjellig.  Og så til helga eller i løpet av uka kan det hende vi tar oss en tur opp til Penthouse Månetoppen 38d for å nyte noen fine dager der oppe i Målselv Fjellandsby også.

20210329_162742-1536x864

Ja, det er bare å nyte nærmeste dagene, for jeg jeg hva som kommer neste uke, neste mandag.  Da er den her igjen, blåmandagen.  En dag så kommer den da altså den forferdelige blåmandagen, og da skal vi være triste og sture skikkelig, men alle andre dager skal vi leve og ha det gøy og kjenne på hvor deilig det er å være til.  Og i dag er det flott å være til.  Hurra for denne herlige gladmandagen!!!  Måtte jeg få oppleve mange flere slike gladmandager.

Så får jeg bare ønske dere alle en fin mandag.  For noen er det kanskje gladmandag i dag, men for andre er det sikkert blåmandag, og stakkars dere!!!  Jeg vet hvordan dere har det, men ting blir bedre, i alle littegranne bedre i morgen og adskillig bedre til helga.

Hyggelig at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om gladmandager:  https://allansverden.no/page-69/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk februar-tilbud!  Få fantastisk februar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

4 kommentarer
    1. Kos dere med gladmandag, slike er til for å nytes. Her skal det jobbes, men dagen er ikke blå for det… den er skikkelig grå. Utenpå. Ikke inni 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg