Så skal det avsløres hvem som er på kaka:)

Reklame | Gymgrossisten, Blivakker, Lindex, Tannrevel, Elskling.no

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag skal jeg avsløre svaret på konkurransen som har pågått de siste dagene i allansverrden, og du kan lese mer om hva denne konkurransen har gått ut på her.  Men kort fortalt har konkurransen dreid seg om å kunne finne ut hvem sitt ansikt som vi ser på en kake.  Og kaka den ser du rett under her….

Jeg har gitt noen hint om hvem det er.  Jeg har antydet at det er en meget kjent person, en prominent person, en meget prominent person faktisk, men jeg har også avkreftet at den prominente personen er meg selv, altså den o store prominente toppbloggeren himself, men det er det altså ikke.  Jeg har videre sagt at det er tale om en kjendis, ikke nødvendigvis norsk, ikke en blogger, men en som liker å synge…

Og hvem er det så……

Og svaret er……Ed Sheeran, engelsk popsanger, låtskriver og hitmaker.

https://www.stereogum.com/2178840/ed-sheeran-defends-songwriting-process-in-court-says-he-recently-wrote-25-songs-with-aaron-dessner/news/

Ja, dere ser likheteten, hodeformen som vel er rund eller omtrent rund i alle fall, hårfargen, nesen, ansiktsformen.  Ja, det er selvsagt Ed Sheeran!  Og hvem gjettet riktig på hvem som var på kaka og har vunnet fantastisk flott premie, som du kan lese mer om her…?  Ja, hvem er vinneren?  Det er bloggerfruen herself.  Hun har muligens bestukket bloggerdatter med et eller annet for å få greie på hvem som er på kaka, men hun har i alle fall fortalt meg at det er Ed Sheeran, og det er jo rett, så da blir det premie på bloggerfruen.  Hun kan velge ett av de tre bildene som var premie.  Jeg er spent på hvilket det blir.  Det blir stas med slikt stort lerretbilde et eller annet sted i huset.  Jeg tror det kommer til å bli veldig fint og passende.  Jeg er veldig spent på hvor i huset bloggerfuen vil henge opp premien sin. Gratulerer til bloggerfruen, og takk til dere alle for at dere deltok i konkurransen, selv om dere ikke nådde helt opp denne dagen.

Ha en fin dag!  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller en av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Showpony//Showpony//Showpony//Showpony

3 kommentarer
    1. Artig😀 En ting jeg lurer på når jeg ser på bloggen din. Hvis det er lov å spørre🤗 Klarer du å få inn annonser via Metapic, eller hva bruker du slags verktøy? Metapic får jeg nemlig ikke til å fungere for tida😆

      1. Det var bra du spurte for da vet jeg at det er ikke bare jeg som ikke får metapic til å fungere for tida. De metapic-annonsene som er der har jeg kopiert fra tidligere innlegg fra da det fungerte og rett og slett limt inn i nye innlegg. Jeg spurte på support om de kunne hjelpe, men de kunne ikke og henviste meg til metapic men når jeg kontakter de så får jeg ikke noe svar og har vel mer eller mindre gitt opp å legge inn nye annonser. Jeg har laget noen tekstlenker av og til inne på metapic-sida, og da kan jeg legge inn, men det fine verktøyet inne på blogg.no der man kunne ordne bildecollage får jeg ikke til å virke.

        1. Åh, så bra at jeg turte å spørre🤗 Takk for oppklarende svar. Jeg fikk også til å sette inn de gamle collagene i Metapic, men hadde så få. Håper at du får betalt for de «gamle» collagene du setter inn, da. Håper virkelig at de får orden på det for oss🙋🏼‍♀️Takk for tips om tekstlenker, som du skriver👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg