Hva er så premien i kakeansikt-konkurransen?

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Hvem sitt ansikt var det på kaka som ble vist frem på bloggen min i går?  Ja, det var spørsmålet som var utgangspunkt for gårsdagens konkurranse i allansverden og der premien skal avsløres i dag.  Og det er vel mange som lurer på hva premien er.  Det skal avsløres nå om bare litt.  Bare en ting først.  Jeg nevnte i går at ansiktet på kaka tilhørte en prominent person, en ytterst prominent person faktisk, men bare så det er avklart.  Det er faktisk ikke meg!  Var det virkelig noen som trodde det?  Det er da helt tydelig at ansiktet på kaka ikke tilhører meg.  Sjekk den tjukke rare nesa.  Er det noen som helt seriøst mener at dette likner meg?

Jeg har da neimen ikke en sånn tykk svær nese med så store nesebor.  Og jeg har brune øyne, ikke blå.  Sjekk hårfargen!   Det er ikke min hårfarge.  Men et hint ligger i hårfargen faktisk.  I morgendagens innlegg skal jeg avsløre identiteten til ansiktet på kaka.  Og jeg skal avsløre om det er noen som har funnet frem til hvem sitt ansikt som er på kaka og om vi da har en vinner av konkurransen.  Angående identiteten til ansiktet på kaka…..det er altså ikke meg selv, men det er en person som er like prominent som meg selv.  Det er da selvsagt tale om en kjendis, men ikke nødvendigvis en norsk, men det kan også hende det er en norsk.  Det er ikke godt å si.  Det er forresten ikke en blogger, vedkommende driver med noe annet rart.  Det er en mann.  Han liker å synge.  Nei, nå kan jeg ikke si mer, ellers er det vel helt åpenbart for enkelt.

Men så over til premien.  Den som vinner konkurransen får en fantastisk fin premie….et bilde faktisk.  Vinneren kan velge ett av de tre bildene under, printet ut på lerrett i 50×70, og signert av den o store prominente toppbloggeren himself, i egen høye person.  For en premie!!!  Det er bare å fordype seg ansiktsstudier for å prøve å vinne konkurransen!

Fytterakkern for en fantastisk flott premie!  Den som vinner får ikke noe enkelt valg når det skal velges ut bare ett av disse tre flotte bildene.  Men livet er fullt av valg, til dels vanskelige valg til tider, og dette er så utvilsomt ett av de vanskelige valgene man må gjøre hvis man vinner.  Jeg får bare si lykke til med konkurransen og kakeansiktsstudier:)  Alt avsløres på bloggen min i morgen:)

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg